Ja, just det, du känner väl lite folk där? NSF i Klippan försökte värva mig på 90-talet, men som tur var ville jag inte. Man vill inte bli en kuf!MsTibbs wrote: ↑19 Oct 2024, 20:12Det är min känsla med av de jag träffat…..Richard wrote: ↑19 Oct 2024, 20:08NMR är ju ett gäng kufar vad jag hört...![]()
Jag läste om några som hoppade av o bildade en ny nazi-förening, Nordisk Styrka tror jag dom kallar sig. O nån av den sa att NMR drar till sig konstiga kufar. Jag skulle gissa på att NMR kanske lockar ensamma män, som söker gemenskap, som skyller allt på invandringen, och att det är judar som styr världen.
Jag erkänner...
Moderator: Moderator 1
Re: Jag erkänner...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag var NSFare. Sen blev jag utesluten tyvärr? Men nu umgås jag bara ett par NMRare.Richard wrote: ↑19 Oct 2024, 20:23Ja, just det, du känner väl lite folk där? NSF i Klippan försökte värva mig på 90-talet, men som tur var ville jag inte. Man vill inte bli en kuf!MsTibbs wrote: ↑19 Oct 2024, 20:12Det är min känsla med av de jag träffat…..Richard wrote: ↑19 Oct 2024, 20:08
NMR är ju ett gäng kufar vad jag hört...![]()
Jag läste om några som hoppade av o bildade en ny nazi-förening, Nordisk Styrka tror jag dom kallar sig. O nån av den sa att NMR drar till sig konstiga kufar. Jag skulle gissa på att NMR kanske lockar ensamma män, som söker gemenskap, som skyller allt på invandringen, och att det är judar som styr världen.
Last edited by MsTibbs on 19 Oct 2024, 20:25, edited 1 time in total.
In a world where you can be anything, be kind.
Ing-Marie Wieselgrens mördare var väl en kuf.
Det var väl ändå bra att du lämnade? Du är ju liberal väl?
Ja, snacka om kuf! Han var ju helknäpp.
Va fan!? Var hans mamma också med i NMR? Kuf-radarn går i taket...
Min miljöpartikompis kallar mig nazistliberalen. De säger jag blir av med jobbet om jag ”nazistar mig”….
Ja om du har nån skam i kroppen så tar du avstånd från ditt nazistiska förflutna. Det är ingenting att vara stolt över. Men du var ung, och som ung gör man många misstag.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har alltid gjort det jag upplevt vara bra och rätt. Men det stämmer att jag varit liberal allt mer sedan jag gick med 2004.
Undrar när vänsterpartisterna förväntas ”ta avstånd” från kommunismen?
Ja det kan man ju tycka. Men själv har jag aldrig röstat på Vänsterpartiet på någon nivå.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Nu är det ju Stina Wollter som är på tapeten. Hon har uttalat sig väldigt antisemitiskt på ett konspiratoriskt sätt sedan 7 oktober förra året. I november ska det sändas ett program i SVT, där hon målar nakna kroppar. Det har utmynnat i ett ramaskri i media. Får se om programmet blir indraget.