Zoidar wrote: ↑21 Oct 2024, 18:26
Jag är dum och oförsiktig. Släpper in en säljare och mina nycklar ligger öppet i hallen. Tänkte inte på det. Som tur var verkar han varit en ärlig säljare. Men måste bli mer vaksam i framtiden.
Jag är dum och oförsiktig. Släpper in en säljare och mina nycklar ligger öppet i hallen. Tänkte inte på det. Som tur var verkar han varit en ärlig säljare. Men måste bli mer vaksam i framtiden.
Du kanske kan låna Richards kassaskåp ;)
Skulle va det va?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis wrote: ↑21 Oct 2024, 18:03
Om jag fick göra om mitt liv skulle jag ha satsat mer på skolan och inte ägnat mig åt att festa, kompisar och killar.
Om jag fick göra om mitt liv skulle jag ha satsat mer på skolan och inte ägnat mig åt att festa, kompisar och killar.
Håller med
Har festandet utlöst era psykoser? Hade ni varit psykiskt friska annars?
Håller med
Har festandet utlöst era psykoser? Hade ni varit psykiskt friska annars?
Nej det tror jag inte, skulle varit om man tog droger kan jag tänka mig, vilket jag inte gjort
Jag är lite tvärtom. med tanke på att jag blev sjuk som 19-åring skulle det nog ha varit bra om jag hade "levt" lite mer innan. Inte enbart presterat i skolan. Visserligen hade jag nog PTSD redan innan psykosen.
Något jag ångrar är att jag slutade träna karate. Skolan tog för mycket energi för att orka träna karate också. Jag ville ju ha bra betyg men hade halvdan studieteknik.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.