Ja, torka dem. Lättare att ha med sig i påse. De klibbar inte ihop. Kolla temp på nätet. Det är typ 120-150 nånstans. Inte haft hund på 7 år och minnet sviktar.memphis wrote: ↑24 Oct 2024, 22:46De heter bara Baked Biscuits. Ganska hårda för att vårda tänderna. Ganska stora.
Min förra hund älskade också blodpudding som jag skar i små tärningar. Tänkte aldrig på att torka dem i ugnen dock, det var en bra idé!
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Målningen är själens spegel
Kan inte sova mer, gick iof o la mig tidigt igår
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ja god morgon
Om jag kommer åka buss bra sen?
In a world where you can be anything, be kind.
Det blir ingen hårfärgning idag, jag hinner inte (med min energi).
Jag är glad jag har naturlig färg nu. Det var jobbigt att färga håret typ varannan vecka förut! Men roligt med annan färg ibland! :)
Campingen. Känner mig konstig. Får skjuta upp den till nästa vecka.
Oroar mig för att åka buss så långt med hostan. Men troligtvis oroar jag mig i onödan som vanligt?
Kan ECT hjälpa vid schizofreni? Min flickvän tror det. Mår jättedåligt Är tom och apatisk det blir inte bättre
Jag tror inte att ECT hjälper vid schizofreni. Fast en läkare har föreslagit det en gång för mig. En gång på snart 20 år.