Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

wasp
Cesiummedlem

Re: Hur mår du?

Post by wasp »

Mår bara bra.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag är matt, och slak, och nertryckt i 1 par alldeles för stora skor.
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Vet hur det känns amandara.

Själv är jag hungrig. Blev inte mycket ätet igår när jag hade min föreläsning. Hade skyhög ångest inför den. Trodde jag skulle skita på mig på väg till den. Katastroftankar. Men det gick faktiskt bra. Kom bort mig i manus bara en gång men räddade det. Gud var vid min sida, det är jag säker på.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Just nu förvånansvärt bra. Kan dock skifta på på en vindpust.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Mår bra nu när jag vet att bilen verkar pålitlig. Behöver den ju när jag ska flytta in i mammas hus om drygt en vecka. Jag ser inte fram emot att bo där dock. Får alltid så starka katastroftankar när jag har ansvar över hennes hus.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Cosmos wrote: 07 Oct 2021, 12:44 Vet hur det känns amandara.

Själv är jag hungrig. Blev inte mycket ätet igår när jag hade min föreläsning. Hade skyhög ångest inför den. Trodde jag skulle skita på mig på väg till den. Katastroftankar. Men det gick faktiskt bra. Kom bort mig i manus bara en gång men räddade det. Gud var vid min sida, det är jag säker på.
Gott att det gick bra Cosmos! Nu är det gjort. Och du kan sträcka på dig och vara stolt/nöjd över det du gjort/levererat. Det var det jag tyckte var jobbigast som Peer var detta att man måste leverera, göra rätt för lönen. Det var mest i arbetsgrupper jag kände så.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 06 Oct 2021, 21:25
mrsearlgray wrote: 06 Oct 2021, 21:23 sämre än för nån vecka sen, vet inte varför men är väldigt trött men vaknar samtidigt flera gånger på nätterna och har svårt att somna om... 🤔
Segt när sånt händer. Har du någon medicin för natten? Melatonin eller något?
Nej har ingen medicin för sömnen just nu, funderar på att dygna idag och se om jag klarar att vända på dygnet lite, annars får jag nog ringa min sjuksköterska och kolla om jag kan få något
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Förkyld, nyser och har mig.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Rent kroppsligt var det en lyckad dag, bättre kondition än på länge. Psykiskt, jo, jag mår bra, men det spökar i bakhuvudet och jag har jobb framför mig att göra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

mrsearlgray wrote: 07 Oct 2021, 17:29
Krokus wrote: 06 Oct 2021, 21:25
mrsearlgray wrote: 06 Oct 2021, 21:23 sämre än för nån vecka sen, vet inte varför men är väldigt trött men vaknar samtidigt flera gånger på nätterna och har svårt att somna om... 🤔
Segt när sånt händer. Har du någon medicin för natten? Melatonin eller något?
Nej har ingen medicin för sömnen just nu, funderar på att dygna idag och se om jag klarar att vända på dygnet lite, annars får jag nog ringa min sjuksköterska och kolla om jag kan få något
du kan testa ställa bort laptoppen. Det är lätt hänt att man fastnar med den eller tv på kvällarna. Efter att jag ställde bort datorn lägger jag mig innan 22. Det kan du prova för dygnsrytmen och det gör susen! 😀
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Kör med skärmsläckare, sover på det. Datorn går dygnet runt när jag är hemma. Det ställer till det i registret så jag återstartar datorn minst två gånger per dygn annars blir datorn sur och vresig
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Irriterad, Conny har varit ute på vift med en kompis hela dagen och nyss sade han att han var för trött för att komma över till mig. Har väntat på honom hela dagen. Klart man ska göra saker på egen hand men det drar ut på tiden jämt!
Post Reply