Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Psykevårdaren som jag var ihop med hade denna låt som sin favorit - jag älskar den låten också;
Snap - I ve Got The power:
https://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk
Snap - I ve Got The power:
https://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk
Jag och psykevårdaren hade ofta fest med andra vårdare hemma hos mig när jag var runt 20 år gammal! Vet att alla kvinnor har fått barn sen dess så jag gjorde rätt i det att inte försöka bli ihop med någon annan kvinna efter att jag och psykevårdaren gjorde slut för jag ville inte ha barn.
Jag har inte umgåtts med barn sen jag själv var barn! Jag hade olycklig barndom, är psykisk sjuk och oskyldig stämplad utav systemet - så därför!
Jag har inte umgåtts med barn sen jag själv var barn! Jag hade olycklig barndom, är psykisk sjuk och oskyldig stämplad utav systemet - så därför!
Jag försökte bara ta livet av mig under min uppväxt! Min mamma och styvpappa samt systemet psykade mig så förbannat. Jag blev mobbad i mitt eget hem utav min mamma och styvpappa för jag var inte önskvärd. Jag var ett oönskat barn så därför!
Minns när min styvpappa försökte mörda mig när jag var nio år gammal! Han tog strypgrepp och lyfte upp mig och sen kom min mamma som knuffade honom att sluta så min styvpappa slängde mig i luften så jag slog huvudet på golvet.
Minns när min styvpappa försökte mörda mig när jag var nio år gammal! Han tog strypgrepp och lyfte upp mig och sen kom min mamma som knuffade honom att sluta så min styvpappa slängde mig i luften så jag slog huvudet på golvet.
Det kunde ha blivit seriemördare eller massmördare utav mig men jag fick behandling våren 1990 - är tacksam över det! Men så är det den där kometen som jag rörde som kanske kommer i framtiden - jag vet vad jag ska göra med den?
Förstår att röra kometen/rymd stenen mot jorden i framtiden är efterverkningar av mitt liv!
Sen förstå jag att jag måste ha förträngt att jag vill ta livet av mig så det blev motsatt effekt i stället som att röra en komet som sen är på väg mot jorden.
Minns när jag var psykiskt UFO-ombordtagen så ville övermänniskor ta över ansvaret över min komet men det gick inte - ingen, inte ens någon i universum ville ta ansvar över min rymd sten. Aliens ute i universum börjar undra vad det är frågan om mig? Aliens "De Grå" har uppdraget att försöka få ordning på allt - så de har ansvar över mig när människan inte kan.
Jag hade velat göra ett kometflipperspel och det hade jag kunnat om jag hade ork och tid till det;
Illustration - fast jag skulle vilja göra ett eget personligt flipperspel:

Det är så mycket jag skulle vilja göra men får ingenting gjort!
Illustration - fast jag skulle vilja göra ett eget personligt flipperspel:

Det är så mycket jag skulle vilja göra men får ingenting gjort!
I stället för dom vanliga vänster och höger knappen - så skulle det vara två fingrar!