Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Hur mår du?
Haft jättetrevlig med moster, fikat och fiskat.
What? Väldigt konstiga busschaufförer!MsTibbs wrote: ↑04 Nov 2024, 12:09Jag har försökt! Men de vägrar sälja en till mig!amandara wrote: ↑04 Nov 2024, 11:48 Köp en vuxenbiljett. Jag har oxå vart med om busskontroller där en person som hade strul med att få igenom köpet av biljett på telefonen. Busschauffören viftade in henne i bussen efter att hon hade försökt och försökt. Typ du kan gå och sätta dig. Det kom kontrollanter, tjejen sa att busschauffören sagt - och vilket jag hörde, att hon kunde gå och sätta sig, att busschauffören sa att det var ok. När kontrollanterna frågade busschauffören nekade han. Så hon åkte dit och fick betala böter. Jävligt nesligt av busschauffören att inte försvara henne. Det var fult.
Ja när jag inte ens ville ha tillbaka för första felaktiga…..amandara wrote: ↑04 Nov 2024, 14:39What? Väldigt konstiga busschaufförer!MsTibbs wrote: ↑04 Nov 2024, 12:09Jag har försökt! Men de vägrar sälja en till mig!amandara wrote: ↑04 Nov 2024, 11:48 Köp en vuxenbiljett. Jag har oxå vart med om busskontroller där en person som hade strul med att få igenom köpet av biljett på telefonen. Busschauffören viftade in henne i bussen efter att hon hade försökt och försökt. Typ du kan gå och sätta dig. Det kom kontrollanter, tjejen sa att busschauffören sagt - och vilket jag hörde, att hon kunde gå och sätta sig, att busschauffören sa att det var ok. När kontrollanterna frågade busschauffören nekade han. Så hon åkte dit och fick betala böter. Jävligt nesligt av busschauffören att inte försvara henne. Det var fult.
In a world where you can be anything, be kind.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
amandara wrote: ↑04 Nov 2024, 11:48 Köp en vuxenbiljett. Jag har oxå vart med om busskontroller där en person som hade strul med att få igenom köpet av biljett på telefonen. Busschauffören viftade in henne i bussen efter att hon hade försökt och försökt. Typ du kan gå och sätta dig. Det kom kontrollanter, tjejen sa att busschauffören sagt - och vilket jag hörde, att hon kunde gå och sätta sig, att busschauffören sa att det var ok. När kontrollanterna frågade busschauffören nekade han. Så hon åkte dit och fick betala böter. Jävligt nesligt av busschauffören att inte försvara henne. Det var fult.
Du var vittne varför höjde du inte rösten och backade upp tjejen, den som gjort fel var bussföraren han skulle du förpassat i skamvrån ev att han förlorat jobbet, du skulle ställt upp för tjejen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ingen lyssnar på tjejer. Men håller med i princip.Nissegossen wrote: ↑04 Nov 2024, 15:13amandara wrote: ↑04 Nov 2024, 11:48 Köp en vuxenbiljett. Jag har oxå vart med om busskontroller där en person som hade strul med att få igenom köpet av biljett på telefonen. Busschauffören viftade in henne i bussen efter att hon hade försökt och försökt. Typ du kan gå och sätta dig. Det kom kontrollanter, tjejen sa att busschauffören sagt - och vilket jag hörde, att hon kunde gå och sätta sig, att busschauffören sa att det var ok. När kontrollanterna frågade busschauffören nekade han. Så hon åkte dit och fick betala böter. Jävligt nesligt av busschauffören att inte försvara henne. Det var fult.
Du var vittne varför höjde du inte rösten och backade upp tjejen, den som gjort fel var bussföraren han skulle du förpassat i skamvrån ev att han förlorat jobbet, du skulle ställt upp för tjejen
Japp det har du rätt i. Det gick så fort så jag fann mig inte - tänkte inte på det. Jag borde ha vittnat.Nissegossen wrote: ↑04 Nov 2024, 15:13amandara wrote: ↑04 Nov 2024, 11:48 Köp en vuxenbiljett. Jag har oxå vart med om busskontroller där en person som hade strul med att få igenom köpet av biljett på telefonen. Busschauffören viftade in henne i bussen efter att hon hade försökt och försökt. Typ du kan gå och sätta dig. Det kom kontrollanter, tjejen sa att busschauffören sagt - och vilket jag hörde, att hon kunde gå och sätta sig, att busschauffören sa att det var ok. När kontrollanterna frågade busschauffören nekade han. Så hon åkte dit och fick betala böter. Jävligt nesligt av busschauffören att inte försvara henne. Det var fult.
Mår finemang.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Förträffligt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ganska okej. Ska till psykiatrihuset imorrn och ha bokbord! :)
Bra men trött jag också