Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Jag brukar koka pasta eller gröt om jag blir hungrig sent på kvällen. Kolhydrater är tillfredsställande.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag saknar både sambon och hunden.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Bitcoin är på rekordnivå. 75.000 dollar.
Längtar efter att sova. Får ta en tupplur en halvtimme när jag kommer hem?
In a world where you can be anything, be kind.
Så skönt att sova på dan.
Det har installerats något som kallas "Coupert" på min dator. Den letar automatiskt upp erbjudande när jag letar efter en produkt. Väldigt underligt.
Det beter sig som ett virus men jag har sparat pengar med det. AliExpress och såna.
Det beter sig som ett virus men jag har sparat pengar med det. AliExpress och såna.
Tänker på resan som närmar sig.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja. Det är nästan så att jag ångrar mig. Men nu har jag lagt en massa pengar på biljetter som bara återbetalas vid sjukdom. Så det är svårt att ångra!
Resor brukar bli trevligt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja det blir nog bra till slut. Jag får ju träffa min syster som jag inte träffar så ofta eftersom hon bor i Berlin. Men oroar mig för praktiska saker.