Vad synd... då har du förlorat på spel som ej ligger i speltråden.zoegas wrote: ↑06 Nov 2024, 13:52Jag ligger 3000 minus för året.Hercules723 wrote: ↑06 Nov 2024, 13:31Vinner du inte mer på sports betting än vad du ger sken av? Sedan har du bara lagt upp spel som blivit vinst i speltråden. :)
Vad har du lärt dig idag?
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Vad har du lärt dig idag?
Att man kan ha tur ibland! Hade glömt ta med lunch, och just idag bjöd kollega på hemgjord morotssoppa och blomkålssoppa samt egenbakat bröd med smör och ost!!!! 
In a world where you can be anything, be kind.
Att den svenska stjärnmodellen Viktoria Silvstedt delat bostad med Melania Trump i Paris för länge sedan. De var vid den tiden båda modeller och tilldelades samma adress. Viktoria säger att Melania var prydlig och en perfekt "roommate".
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Har lär mig om Liger, som är en lejonhybrid.
Den största vägde 410 kg. Enorm som finns på YouTube. Ser ut som något forntida.
Den största vägde 410 kg. Enorm som finns på YouTube. Ser ut som något forntida.
Mycket katt det.
Battle Cat!Hercules723 wrote: ↑08 Nov 2024, 20:54 Har lär mig om Liger, som är en lejonhybrid.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Att jag kan fortfarande räkna i huvudet.
Att jag inte ens vet åt vilket håll man skruvar, fast jag skruvat mycket.
Om jag inte tänker för mycket, vet jag åt vilket håll man skruvar.
Det var en skruvgrejjävel på gymmet som satt bakochfram och som var rejält åtskruvad, som jag inte fick till. Jag kunde inte tänka ut åt vilket håll jag skulle skruva. Men jag håller med om att man har ett motoriskt minne om man ska skruva i en skruv i en vägg.
Tack :) den tar jag med mig.