Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
På en låt: Poppa Joe - Sweet.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Skulle blivit en bra hemmafru asså, så länge jag inte är psykotisk…
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag skulle bli världens sämsta hemmafru. Hatar städa, putsa, laga mat, sy, passa barn….
In a world where you can be anything, be kind.
Jag gillar att laga mat, kanske skulle blivit kock?
Stressigt men jätteroligt jobb tror jag!!!!
Ja :) . Funkar ju inte nu eller så, stresståligheten skulle inte funka. Men damma och dammsuga är verkligen inte min grej - och det syns nu när solen lyser in lågt. Ja ja man kan inte ha allt ;) . Hade jag jobbat hade jag lejt för städningen - tycker det är så erbarmligt tråkigt, och blir stressad av det. Men det är skönt att ha det välstädat något annat säger jag inte!
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Tycker det är meditativt att städa med rätt musik. :)
Ja jag önskar att jag hade den ådran. Men det är inte så farligt när jag väl sätter igång - det är en negativ förväntningsångest. När jag hälsade på min syster två veckor innan hon åkte på sitt dödliga hjärtstopp, pratade vi. Hon tyckte oxå att det var meditativt att städa, och måla och tapetsera om. Däremot hatade hon att mathandla. Jag hatar städning men älskar att mathandla. Vi skojade om att hon dammsuger hos mig så mathandlar jag åt henne. Vi hade ett väldigt väldigt fint sista möte och det är jag så glad för!
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Vad fint att du har ett sånt minne av henne. Handla tycker jag också är roligt, det är de få gånger i veckan jag kommer ut ordentligt.
Jag är så glad att vi träffade henne så strax innan hon dog! Det var ett fint samtal vi hade.
Hon älskade att fixa och göra om hemma, måla, tapetsera och fixa med tavlor och inredning. Jag vill ha det fint, men jag har inte alls den energin. Får ångest av att tänka på att måla om - så meckigt!
Hon älskade att fixa och göra om hemma, måla, tapetsera och fixa med tavlor och inredning. Jag vill ha det fint, men jag har inte alls den energin. Får ångest av att tänka på att måla om - så meckigt!
Pratat lite med min äldre vän. 13 minuter orkade han prata. Så tacksam.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Tittar på TV
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com