Ja, du Geta! Samma här och du får inte säga något till övriga om min ålder, som du vet om. Gammal gubbtjyv är jag.
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Ena brorsan o sambo ska ha barn i Juli
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Ja visst gör det ont när knoppar brister
jupp, bara det att jag har svårt med barn....
Tog 1 år innan jag riktigt accepterade mitt första syskonbarn :(
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Jaha... Jo då kan det bli en tuff förändring förstår jag.
Loppan gillar inte små barn. Tror hon känner de är oberäkneliga.
Jag är inte smart nog för att göra en fin bild. Det är tekniker. Men min hjärna kan inte omfatta flera steg.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
menar du att måla? kanske testa en follow along övning?
Ja jag menar måla. Får massa videos på fb - och enkelt som attan till synes, gör de superfina bilder. Jag förstår att om min hjärna hade varit frisk hade jag tagit till mig av detta. Men nu kan jag inte räkna ut matematiken. Jag lever intensivt u nuet, och det gäller allt. Halvdement kan man säga. Kroki funkar bäst för mig - 3 minuter spontan teckning. Det går min hjärna igång på och det är ungefär så länge min hjärna kan hålla uppmärksamheten. Jag FÖRSTÅR att det går att göra fina bilder med hjälp av tekniker och struktur, men jag pallar inte.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Aa okej, tror jag förstår. Vad tråkigt. :(amandara wrote: ↑09 Nov 2024, 15:29Ja jag menar måla. Får massa videos på fb - och enkelt som attan till synes, gör de superfina bilder. Jag förstår att om min hjärna hade varit frisk hade jag tagit till mig av detta. Men nu kan jag inte räkna ut matematiken. Jag lever intensivt u nuet, och det gäller allt. Halvdement kan man säga. Kroki funkar bäst för mig - 3 minuter spontan teckning. Det går min hjärna igång på och det är ungefär så länge min hjärna kan hålla uppmärksamheten. Jag FÖRSTÅR att det går att göra fina bilder med hjälp av tekniker och struktur, men jag pallar inte.
Tänker på vad jag ska äta.