Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har väl själv att skylla för jag har vänt mig till Aliens "De Grå" för hjälp i stället för pappa Gud! Men fan, män i mitt liv har inte varit dom bästa så det är därför jag har psykiska problem när det gäller män så jag kan egentligen inte hjälpa det. De "alla" säger att jag måste vända mig till Gud men det funkar inte - det blir konstigt då. Påvar och präster säger ju själva att man inte ska be för dom som har diagnosen schizofreni - så det är något med det på riktigt!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag kan inte ens be normalt för jag har testat det för länge sen! Bönen slog snett direkt den gången - så jag hamnade på psyket strax efter!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Hursomhelst, håller på att läsa den här tidningen på nätet hos Readly för att det är spännande! Sen fick jag lära mig en del nya saker om seriemördare psyket - tillexempel, att det är ganska vanligt att de har varit utsatt för övergrepp i sitt liv som har format dom till onda människor. Sen att de flesta seriemördare är vita, begåvade män mellan 25 och 34 år.

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Som sagt, jag själv har varit utsatt för en seriemördare när jag var 10 år gammal år 1981 (eller om det var år 1982?). Han sitter i fängelset på livstid! Mer än så vill jag väl inte berätta ännu.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag kan i alla fall berätta att jag fick känna seriemördaren i cirka ett dygn - och under den tiden var jag nära att bli mördad utav honom flera gånger!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag ville att Aliens ska filma mitt lidande så det ser hur jag känner att jag lever levande nere i helvetet! De Aliens "De Grå" vet vad jag lider. Men varför tar dom inte bort mitt lidande då? Den här satans ljuden knäcker mig. Var är Hellrasier bollen nu då - vart tog den vägen? Jag ser den inte när jag blundar - det är som om den bara kommer ibland.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: de
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Menar så att Aliens "De Grå" kan filma mina känslor och se hur jag mår!

Hursomhelst, idag känns det lite bättre! Det slog snett igår med mina känslor - hatar att lida!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ibland hör jag besvärjelseröster/trollformler och vet inte varför - och idag är det en sådan dag som jag hör detta som hörselhallucination?!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När jag tänker på att jag rörde en komet en gång i tiden så skulle jag enligt Aliens på telepatisk väg få hämnd och upprättelse - på ett andligt plan som är i framtiden!

Läste i morse om fem typer av stalkare och här är en som är hämnare:

Image

Är det en sådan person jag är då tänker jag? Eller rättare sagt, Aliens vill detta när det gäller mig?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag känner mig lite träffad att det stämmer på mig! :o
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Nej det gör det inte riktigt. Stalking är nån besatthet. Du är bara en vanlig hämnare.
Post Reply