Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det tål att tänka mer på saken. Stalker hämnaren behöver inte rikta direkt mot en enskild person utan även delar eller hela av genomonda systemet!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen har jag nästan vänt Gud ryggen och valt Aliens "De Grp" i mitt liv i stället!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: "De Grå"
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

"Vem i Bibeln vände ryggen åt Gud?

Mose vände ryggen mot Gud när han slog klippan, istället för att tala till den. Jona gjorde det när han kallades att predika för en stad, och han var i magen på en varelse i tre dagar.".

"Google"
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

"Vad händer om jag vänder mig bort från Gud?

SKRIFTEN. Herren kommer att stanna hos dig så länge du stannar hos honom! Närhelst du söker honom, kommer du att hitta honom. Men om du överger honom, kommer han att överge dig .22 okt. 2015"

"Google"
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fars dag-present slipper jag köpa i alla fall för jag har aldrig träffat min pappa i mitt liv - vet inte vem han är eller hans sida av släkten!?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, jag var förståndshandikappad när jag var ung -
Edit: Nej, utan det var jag inte men jag är allvarligt psykisk sjuk som aldrig har varit frisk i mitt liv och kommer aldrig att kunna bli det heller enligt psykiatrikern.

Men jag kan känna mig psykiskt förståndshandikappad om jag dricker tillexempel 10 drinkar White Russia!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nej, jag ska ha folköl idag - så mår jag bättre! Jag har egentligen inte råd men prioriterar nu den sista tiden innan nästa sjukersättning folköl och cigaretter! Var dag har sin dag och morgondagen - eller vad fan det nu heter enligt Bibel.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Dricker folköl nu - tycker det är bättre fylla än dom starka likören och spriten som jag drack för ett tag sedan.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nej, men det kan vara så här med Hellrasier Ball att jag har den men inte just nu - för Aliens anser kanske att jag inte kan hantera Hellrasier Ball som jag har för länge men den finns latent när jag ser om jag blundar - men bara ibland. De Aliens vill bara ge tillgång till min Hellrasier Ball när det är tillfälligt att göra det. Dock bara min egen teori!

Saker man kan göra med Hellrasier Ball vad jag vet idag är följande:

1. Telepati med andra.

2. Se in i framtiden.

3. Kommunikation med Aliens "De Grå".

4. Se/skapa filmer i den inre verklighet som andra få ta del av via telepatisk väg.

6. Gåvor som healing.

7. Se parallella världar.

Ja, jag skrev spontant nu med det finns fler.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: men
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Såklart det viktigaste är när man har Hellrasier Ball så kan man se och höra den abstrakta världen!
Post Reply