Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Att torkskåpet har ett överhettningsskydd som slår på när man torkat första omgången. Så då torkas inte tvätten :x
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kan man inte torka på lägre temp?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nej det går inte. Eller det går men då torkas inte tvätten.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har ett torkskåp som lägger av lite för tidigt, men jag tror man får sätta igång den igen efter en stund åtminstone en kvart halvtimme till jag tror den lägger av efter 45 minuter tror jag
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Mitt sittsår
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Visa det för hemtjänsten, finns speciella krämer för det som dom kanske kan hjälpa med eller hjälpa dig hitta en annan ställning.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Att chefen luras, hon sa mocka alla hagar utom 2 o 3
Sen kom hästskötaren o sa att jag skulle mocka de vanliga hagarna.... dom har öppnat upp hagarna, så hästarna har mer utrymme att springa på....
Sen kom hästskötaren o sa att jag skulle mocka de vanliga hagarna.... dom har öppnat upp hagarna, så hästarna har mer utrymme att springa på....
Under sköterskan ställde de mest underliga frågor, så jag blev mörkrädd. Det var från ett papper för att mäta mina symtom.
Har aldrig varit med om något liknande. Det handlade om ifall jag hade storhetsvansinne eller tror på djävulen.
Att jag inte klarade hela konferensen. Men skönt att de tyckte det var ok att jag gick hem! 
In a world where you can be anything, be kind.