Ny månad
Moderator: Moderator 1
Re: Ny månad
Har tur som kan gå till busshållplatsen och ta 2:an, eller 4:an till sjukhuset.
Inte ens byta? Lyllos! Jag får åka till torget och byta. Men det går ganska smidigt ! :)
In a world where you can be anything, be kind.
Varje gång en buss passerar är jag tacksam för min nya adress. Har inte behövt åka buss en enda gång hittills. Jag har gångavstånd till det mesta, och även till min mammas lägenhet.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Låter skönt! Du är nöjd då med flytten?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja, mycket nöjd! :D
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Månaden är nu ganska gammal den 13 idag, så någon ny månad är det inte
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
In a world where you can be anything, be kind.
Redan mitten på november. Om två veckor åker jag till Kanarieöarna!
Känns både spännande och nervöst. På ditvägen har jag sällskap, men hemresan ska jag göra helt ensam
Det oroar mig litegrann. Vill ju för allt i världen inte missa nåt flyg.

Jag brukar ha ett par timmar extra på flygplatsen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja nåt sånt får det bli. Jag flyger ensam från Las Palmas till Arlanda. Väl där ska jag ta mig till ett hotell så jag slipper sitta vaken hela natten på en flygplats. Dagen efter flyger jag från Arlanda till Umeå.
Det som oroar mig mest är hur allt fungerar på flygplatserna. Kommer jag att hitta? Checka in väskan. Gå genom säkerhetskontrollen. Jag flyger så sällan att det blir som första gången. Jag har ingen aning. Så några timmars försprång kan behövas.
Det som oroar mig mest är hur allt fungerar på flygplatserna. Kommer jag att hitta? Checka in väskan. Gå genom säkerhetskontrollen. Jag flyger så sällan att det blir som första gången. Jag har ingen aning. Så några timmars försprång kan behövas.