Vet ni vad det blir för spel? Sist spelade vi Ticket to ride.
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Gått promenad hostade jättemycket. Nu bättre inne.
In a world where you can be anything, be kind.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Mormor somnade in under förmiddagen när hon skulle vila. Ledsamt, många som dör nära mig.
Vad skönt att få sluta livet så. Stod ni varandra nära?Hercules723 wrote: ↑16 Nov 2024, 15:34 Mormor somnade in under förmiddagen när hon skulle vila. Ledsamt, många som dör nära mig.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ja, främst när hon var frisk. Hon var dement sista åren. Har jättefina minnen med mormor.Geta wrote: ↑16 Nov 2024, 15:35Vad skönt att få sluta livet så. Stod ni varandra nära?Hercules723 wrote: ↑16 Nov 2024, 15:34 Mormor somnade in under förmiddagen när hon skulle vila. Ledsamt, många som dör nära mig.
All omtanke till dig! Det är tufft när någon person omkring en som stått en nära dör. Hon fick ett långt liv.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Kanske jag ska köpa och ge bort i julklapp. Har undersökt om det spelet tidigare. Dags att slå till?
- Hercules723
- Hafniummedlem
Så tråkigt. Men du får trösta dig med att hon hade haft ett långt liv och inte led när hon dog.Hercules723 wrote: ↑16 Nov 2024, 15:34 Mormor somnade in under förmiddagen när hon skulle vila. Ledsamt, många som dör nära mig.
Egentligen är allt bara på låtsas.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ja, vi har tänkt så jag och min moster som jag ringde idag. Tack.Cosmos wrote: ↑16 Nov 2024, 15:53Så tråkigt. Men du får trösta dig med att hon hade haft ett långt liv och inte led när hon dog.Hercules723 wrote: ↑16 Nov 2024, 15:34 Mormor somnade in under förmiddagen när hon skulle vila. Ledsamt, många som dör nära mig.
Själv mår jag inte alls bra. Anden låter mig inte vara ifred. I morse såg jag t o m en skymt av henne. Hon var på väg till badrummet där hon vanligtvis huserar.
Min vän (som just nu är bortrest) säger bara att det är psykotiskt och att jag måste stoppa de här tankarna. Men det är inte så lätt gjort när jag hör, känner och nu t o m ser en gestalt.
Jag har sådan ångest. Vet inte vart jag ska ta vägen.
Min vän (som just nu är bortrest) säger bara att det är psykotiskt och att jag måste stoppa de här tankarna. Men det är inte så lätt gjort när jag hör, känner och nu t o m ser en gestalt.
Jag har sådan ångest. Vet inte vart jag ska ta vägen.
Egentligen är allt bara på låtsas.