Vad irriterar dig just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by memphis »

Miika wrote: 16 Nov 2024, 17:01 Vet inte vad vi ska göra åt Roland som försöker hoppa på tvn, det är så drygt
Där har vi den stora skillnaden mellan katter och hundar. Hundar har så lätt för att lära sig saker och lyssnar på vad man säger. En katt är väldigt svår att lära nånting. Så om de utvecklar ett problembeteende är det svårare att få bukt med.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Kippis
☢️ Toriummedlem ☢️

Post by Kippis »

Irriterar mig att man får vänta, vänta och åter vänta på att ett företag som ska kontrollera ventilerna i alla lägenheter i huset jag bor i, förstår att det tar tid men att ha tålamod med att vänta på något är inte min grej.

Vill vara hemma när dom kommer och inspekterar så inga grejer blir stulna eller förstörda och vill sedan kunna göra ärenden på stan så man får något gjort idag.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Alldeles nyss kontrollerades ventilerna och brandvarnarna här. Det tog högst 5 minuter. Vill också vara hemma, när de kommer.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

De kollade i våras och fick köpa en ny fläktfilter
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Blev irriterad på gubben som gick ut från spärren EFTER att jag hade blippat mitt kort. Jag hade bråttom till tåget och sa "flytta på dig". Han vägrade och knuffade mig. Jag skrek "idiot!" och knuffade tillbaka. Jag hann nätt och jämt med tåget. INPASSERANDE HAR FÖRETRÄDE. Alla vet detta, dessutom står det skyltar om detta på spärrarna!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 18 Nov 2024, 13:07 Blev irriterad på gubben som gick ut från spärren EFTER att jag hade blippat mitt kort. Jag hade bråttom till tåget och sa "flytta på dig". Han vägrade och knuffade mig. Jag skrek "idiot!" och knuffade tillbaka. Jag hann nätt och jämt med tåget. INPASSERANDE HAR FÖRETRÄDE. Alla vet detta, dessutom står det skyltar om detta på spärrarna!
Hoppas han kom sent till vad det han nu skulle till.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Haha, ja!
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Krokus wrote: 18 Nov 2024, 13:07 Blev irriterad på gubben som gick ut från spärren EFTER att jag hade blippat mitt kort. Jag hade bråttom till tåget och sa "flytta på dig". Han vägrade och knuffade mig. Jag skrek "idiot!" och knuffade tillbaka. Jag hann nätt och jämt med tåget. INPASSERANDE HAR FÖRETRÄDE. Alla vet detta, dessutom står det skyltar om detta på spärrarna!
Hetsa inte upp dig för sådant, inte bra för hjärtat. En del är bara idioter som vill ställa till problem för andra.

Säger bara KARMA, det drabbar han själv i slutändan
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Nissegossen wrote: 18 Nov 2024, 13:15
Hetsa inte upp dig för sådant, inte bra för hjärtat. En del är bara idioter som vill ställa till problem för andra.

Säger bara KARMA, det drabbar han själv i slutändan
Kanske var det första gången han åkte tunnelbana??
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

jäddra lampa!!!!
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Att Revaxör inte biter på min vaxpropp som gör mig i stort sett döv på vänster öra. Har beställt behandling från ett annat märke.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

wasp wrote: 18 Nov 2024, 14:12 Kanske var det första gången han åkte tunnelbana??
Han kan väl läsa ändå? Inpasserande har företräde. Står på engelska också.
Post Reply