Där har vi den stora skillnaden mellan katter och hundar. Hundar har så lätt för att lära sig saker och lyssnar på vad man säger. En katt är väldigt svår att lära nånting. Så om de utvecklar ett problembeteende är det svårare att få bukt med.
Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Irriterar mig att man får vänta, vänta och åter vänta på att ett företag som ska kontrollera ventilerna i alla lägenheter i huset jag bor i, förstår att det tar tid men att ha tålamod med att vänta på något är inte min grej.
Vill vara hemma när dom kommer och inspekterar så inga grejer blir stulna eller förstörda och vill sedan kunna göra ärenden på stan så man får något gjort idag.
Vill vara hemma när dom kommer och inspekterar så inga grejer blir stulna eller förstörda och vill sedan kunna göra ärenden på stan så man får något gjort idag.
Alldeles nyss kontrollerades ventilerna och brandvarnarna här. Det tog högst 5 minuter. Vill också vara hemma, när de kommer.
De kollade i våras och fick köpa en ny fläktfilter
Blev irriterad på gubben som gick ut från spärren EFTER att jag hade blippat mitt kort. Jag hade bråttom till tåget och sa "flytta på dig". Han vägrade och knuffade mig. Jag skrek "idiot!" och knuffade tillbaka. Jag hann nätt och jämt med tåget. INPASSERANDE HAR FÖRETRÄDE. Alla vet detta, dessutom står det skyltar om detta på spärrarna!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Hoppas han kom sent till vad det han nu skulle till.Krokus wrote: ↑18 Nov 2024, 13:07 Blev irriterad på gubben som gick ut från spärren EFTER att jag hade blippat mitt kort. Jag hade bråttom till tåget och sa "flytta på dig". Han vägrade och knuffade mig. Jag skrek "idiot!" och knuffade tillbaka. Jag hann nätt och jämt med tåget. INPASSERANDE HAR FÖRETRÄDE. Alla vet detta, dessutom står det skyltar om detta på spärrarna!
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Hetsa inte upp dig för sådant, inte bra för hjärtat. En del är bara idioter som vill ställa till problem för andra.Krokus wrote: ↑18 Nov 2024, 13:07 Blev irriterad på gubben som gick ut från spärren EFTER att jag hade blippat mitt kort. Jag hade bråttom till tåget och sa "flytta på dig". Han vägrade och knuffade mig. Jag skrek "idiot!" och knuffade tillbaka. Jag hann nätt och jämt med tåget. INPASSERANDE HAR FÖRETRÄDE. Alla vet detta, dessutom står det skyltar om detta på spärrarna!
Säger bara KARMA, det drabbar han själv i slutändan
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Kanske var det första gången han åkte tunnelbana??Nissegossen wrote: ↑18 Nov 2024, 13:15Hetsa inte upp dig för sådant, inte bra för hjärtat. En del är bara idioter som vill ställa till problem för andra.Krokus wrote: ↑18 Nov 2024, 13:07 Blev irriterad på gubben som gick ut från spärren EFTER att jag hade blippat mitt kort. Jag hade bråttom till tåget och sa "flytta på dig". Han vägrade och knuffade mig. Jag skrek "idiot!" och knuffade tillbaka. Jag hann nätt och jämt med tåget. INPASSERANDE HAR FÖRETRÄDE. Alla vet detta, dessutom står det skyltar om detta på spärrarna!
Säger bara KARMA, det drabbar han själv i slutändan
Att Revaxör inte biter på min vaxpropp som gör mig i stort sett döv på vänster öra. Har beställt behandling från ett annat märke.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Han kan väl läsa ändå? Inpasserande har företräde. Står på engelska också.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.