Tandläkare
Moderator: Moderator 1
Tandläkare
Varför är det så svindyrt att gå till tandläkaren? Jag som uppenbarligen borstar jag med fel teknik och för hård borste.
Väntar alltid tills jag inte kan det längre. Får laga 2-3 hål ovh ev dra ut tänker gör det går inte att rädda dem.
Fick reda på igår att jag fått Fkortet. Gäller till 2028. Får se om jag går det innan kortet ticket ut.
Väntar alltid tills jag inte kan det längre. Får laga 2-3 hål ovh ev dra ut tänker gör det går inte att rädda dem.
Fick reda på igår att jag fått Fkortet. Gäller till 2028. Får se om jag går det innan kortet ticket ut.
Målningen är själens spegel
Re: Tandläkare
Jag är lite likadan. Hatar att gå till både tandhygienist och tandläkare. Är livrädd för rotfyllning. Då ber jag dem hellre att dra ut tanden.
Men nu är problemet i en kindtand, och jag vet inte om den kan dras. Måste ju ha nåt kvar att tugga med :(
Men nu är problemet i en kindtand, och jag vet inte om den kan dras. Måste ju ha nåt kvar att tugga med :(
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ska dit kl. 16. 

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Mellanrumsborstar och FLUX är lösningen.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Skall till tandhygienist på fredag den 22 har det där kortet betalar som till läkare upp till frikort
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag behöver med. Har ett hål i kindtand. Det blir bara värre ju längre man väntar. Det är gratis för mig, men jag vill inte ändå.
Det gäller att hitta en bra tandklinik.
Går till en privat som är toppen
Går till en privat som är toppen
Jag går till en jättebra privat tandklinik.
Knappt två timmar nu.
Sen går jag inte dit igen på 10 år.
Sen går jag inte dit igen på 10 år.
Snart dags! Ska bli så kul! :D
Min tandläkare har saggat ner sig. Dels är de otrevliga sen stank tandsköterskan askfat sist. Sen när de ringt om korta tider och jag har sagt nej har de varit otrevliga. Otrevliga är ordet. Det är en privat - jag har sökt plats hos folktandvården, men det är typ 5 år kö.
Hoppas hon blir klar idag bara så jag kan slippa ha detta framför mig. Blir det nog inget nytt besök på 5-10 år.