Hur ser din morgondag ut?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by memphis »

Cee wrote: 21 Nov 2024, 21:07 när vi är på konserten blir det definitivt starköl och jordnötter! det är en bra kombo en fredagkväll :D
:thumbup:
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Cee
Indiummedlem

Post by Cee »

Geta, har du en vän som kan hjälpa dig om det händer?
Cee
Indiummedlem

Post by Cee »

Geta wrote: 21 Nov 2024, 21:08
Cee wrote: 21 Nov 2024, 21:07 när vi är på konserten blir det definitivt starköl och jordnötter! det är en bra kombo en fredagkväll :D
Trodde först att MsTibbs skrev det. Inte likt henne.
haha
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Cee wrote: 21 Nov 2024, 21:09 Geta, har du en vän som kan hjälpa dig om det händer?
Nej, jag får klara mig med det jag har hemma. Tunnbröd och kaviar.
Cee
Indiummedlem

Post by Cee »

Geta, du kan beställa hemkörning om det blir kris, finns Mathem, Ica, Willys, Hemköp osv
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Ska till psykosmottagningen för ett snack. Tydligen är de bekymrade över vad jag har berättat.
Egentligen är allt bara på låtsas.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Geta wrote: 21 Nov 2024, 21:08
Trodde först att MsTibbs skrev det. Inte likt henne.
Verkligen inte!!!
In a world where you can be anything, be kind.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har blivit allergisk mot jordnötter kan inte äta jordnötter bara hostar av dem, allt ifråga om jordnötter har jag gett bort, låg ganska många påsar i min prepperlåda på jordnötter en handfull 20 st kan man överleva på, men då ingår inget arbete. Försöker ersätta jordnötterna med Cashew-nötter men dyra som skam
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

I morgon lördag kommer troligtvis tjejen och då sitter hon vid en av mina laptop och jag vid min stationära dator, har nu tre laptop jag kan använda samtidigt, fast en av dem saknar operativsystem då datorn är gammal och de operativsystem jag lagt in på de andra duger inte de är för avancerade för den datorn är tvungen att ha ett mindre system för cpu är för gammal dator och jag har för moderna operativsystem, jag får lägga in ett operativsystem som passar datorn ett mindre system. Inga svårigheter men har inget bra medium att lägga det på, för att sedan lägga in det på datorn ingen brådska då jag redan har en dator jag kan ge bort utan problem
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Martina
☢️ Toriummedlem ☢️

Post by Martina »

Kanske gå och titta på Gladiator 2 på bio.
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Vitt vin o räkor med Leif, bara han och jag :D
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Cee wrote: 21 Nov 2024, 21:27 Geta, du kan beställa hemkörning om det blir kris, finns Mathem, Ica, Willys, Hemköp osv
Det finns inte hemkörning här. Då måste man ha hemtjnst.
Post Reply