Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Har testat min adventsljusstake. Den lyser.
Hostade inte alls på konserten!!! :D
In a world where you can be anything, be kind.
Att jag klarade fallet bra. Fast jag har ont i den köttiga delen som tummen sitter ihop med på vänster hand. Slog även i armbågen men det gör inte ont längre.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Att jag lyckades somna.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Det gör mig misstänksam och ber dig gå till läkare så du inte brutit båtbenet är det brutet krävs gipsning av handen annars ruttnar båtbenet och handen blir obrukbar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Oj då! Får googla!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Bryter man båtbenet så tappar man kraften i tummen.Nissegossen wrote: ↑25 Nov 2024, 09:17Det gör mig misstänksam och ber dig gå till läkare så du inte brutit båtbenet är det brutet krävs gipsning av handen annars ruttnar båtbenet och handen blir obrukbar
Jag har schyssta kollegor (som vet hur jobbigt det kan vara med mensvärk). :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Min fasta handläggare ska hjälpa mig komma i kontakt med någon som kan hjälpa mig ang frågorna jag har.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Att mamma och hennes pojkvän kunde skjutsa mig till sjukhuset. Hon fick en nyckel hem till mig också, så hon kan rasta min hund om det här drar ut på tiden.