Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Såg och hörde Alien "De Grå som synhallucination och hörselhallucination!
Ja, jag måste erkänna att jag har kontakt med Aliens "De Grå" på telepatisk väg vare sig jag vill eller inte - mitt psyke är funtad så!
De Alien "De Grå" är nog intresserad av mig för att jag öppnade en port till himmelrike och fick i samma vevagåva från Gud som är från helvetet våren 1990 - som jag kallar idag för Hellraiser Ball. Sen var dom intresserad av mig för att jag rörde en komet/rymd sten. Vet ju när rymd stenen kommer som jag hade pillat på.
Hur gick det då till när jag öppnade en port till himmelrike? Jo, jag fick psykiska symptom och nedtryckta känslor i samma veva på grund av det så jag gick djupt in i mig själv och öppnade en port där en orm också är involverad.
Jag fick nedtryckta känslor som slog över våren 1990! Så på den vägen är det.
Tror inte att Aliens "De Grå" hade räknat med om jag har läckage/ett ärr på min mage på grund av trafikolycka när jag var fem år gammal!
Det blev jobbigt för dom Alien "De Grå" att lokalisera var min rymd sten finns ute i rymden via mitt stora ärr som jag har på/i magen! Sen runt 20 år senare i mitt liv fick jag svar från Alien "De Grå" när rymdstenen kommer mot jorden och att den är min.
Nu säger jag till er alla i världen att passa på att supa och festa för det är inte så länge till innan min rymd stenen eller stenar kommer mot jorden om man ska tro på mig!
Under min uppväxt så räknade inte systemet med att jag var sjuk som hade varit utsatt för en trafikolycka! Utan jag skulle bara köra på som vanligt när jag var fem år gammal efter trafikolyckan år 1976. Vad fan trodde alla - att man är normal efter en sådan olycka?
Jag fick bland annat hjärnskada som gjorde att jag fick överdriven sexlust och dåligt immunförsvar för de fick operera bort mjälten!
Jag skulle ha varit med i porrklubb när jag var ung så kåt som jag var! Så kanske jag hade varit rik idag?
Mina sexdemoner består bland annat av sjuksköterskor/skötar som är psykevårdare och nunnor! De kan komma när jag är berusad och kåt.