memphis wrote: ↑25 Nov 2024, 16:50
Till helgen befinner jag mig på en annan kontinent. Känns stort. Kanarieöarna tillhör väl rent geografiskt Afrika? Har inte riktigt koll vart det ligger.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Fantasio wrote: ↑28 Dec 2024, 19:41
Årets sista helg är här. Jag sitter inne och myser i mörkret. Har inget starkt att dricka, men läsk det har jag. Händer det något hos dig?
Här händer ingenting förutom att jag sitter och dricker Citronsoda och lyssnar på blandad musik på Spotify.