Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by MsTibbs »

Hur jag ska få med mor att köpa gåstavar? Tror hon skulle haft nytta av sådana?
In a world where you can be anything, be kind.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Gåstavar har jag haft nytta av. Träningen blir 40 procent bättre med stavar än utan, har jag hört.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tänker på hur det skulle vara att ha gips på min dominanta hand i sex veckor.

Jag har varit gipsad en gång förut då jag spräckte hälen. Jag skulle planka in på Gatufesten och hoppade från ett tak. Full förstås. Minns inte riktigt hur det var med gipset, men det var nog rätt jobbigt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Exet verkar nervös över att läsa brevet, han hade inte läst det än men samtidigt så har han ju jobbat hela natten. Sa åt han att skicka en tummen upp när han läst det sen när han vaknar sen idag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Geta wrote: 25 Nov 2024, 22:01 Gåstavar har jag haft nytta av. Träningen blir 40 procent bättre med stavar än utan, har jag hört.
Jag får lura med henne och köpa i julklapp!!! Jag älskar mina!!!
Richard
Administratör

Post by Richard »

Jag kan inte tänka klart, allt bara snurrar i huvudet. Håller på att göra en lista på mina prylar, men minns t.ex. inte ens ett serienummer jag nyss läst på grejen (t.ex. modell HTS460) o får kolla flera gånger så det blir rätt. Jag tycker om att göra listor, kan sitta i timmar o lista saker (typ mina filmer, böcker o sånt). Men det är inte roligt när man inte kan koncentrera sig...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Richard
Administratör

Post by Richard »

Det kom ett meddelande att jag tydligen måste ansöka om nytt tandvårdskort, då det går ut 2025. Det var satt på livstid när jag fick det, men nu har de tydligen ändrat på det. Det är via LSS, så jag kan prata med boendestödet om det, eller personalen på Spiran. Psykiatern kan intyga att bl.a. Theralen torkar ut munnen.
Cee
Indiummedlem

Post by Cee »

Richard wrote: 26 Nov 2024, 12:21 Jag kan inte tänka klart, allt bara snurrar i huvudet. Håller på att göra en lista på mina prylar, men minns t.ex. inte ens ett serienummer jag nyss läst på grejen (t.ex. modell HTS460) o får kolla flera gånger så det blir rätt. Jag tycker om att göra listor, kan sitta i timmar o lista saker (typ mina filmer, böcker o sånt). Men det är inte roligt när man inte kan koncentrera sig...
har du ätit, är du hydrerad?
Richard
Administratör

Post by Richard »

Cee wrote: 26 Nov 2024, 12:31
Richard wrote: 26 Nov 2024, 12:21 Jag kan inte tänka klart, allt bara snurrar i huvudet. Håller på att göra en lista på mina prylar, men minns t.ex. inte ens ett serienummer jag nyss läst på grejen (t.ex. modell HTS460) o får kolla flera gånger så det blir rätt. Jag tycker om att göra listor, kan sitta i timmar o lista saker (typ mina filmer, böcker o sånt). Men det är inte roligt när man inte kan koncentrera sig...
har du ätit, är du hydrerad?
Jag åt två Risifrutti i morse, de senaste dagarna har jag bara ätit två sådana om dagen. Men man kanske skulle få i sig lite mer vätska. Det var en bra idé!
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Skulle behöva klippa luggen igen snart.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Att jag vill hem och sova….
Post Reply