Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Idag orkar jag knappt sätta på en kvinna när hon håller med sina händer på diskbänken för jag dricker öl och röker cigaretter hela tiden!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: Eller om det var tio gånger - minns inte riktigt?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Minns i alla fall att jag onanerade 20 gånger när jag var i tonåren när jag skolkade från skolan. Jag ville då vara hemma och runka hela dagen i stället för att vara i skolan.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nu plötsligt minns jag när jag tänkte på skolan så hängde jag med en kvinna som var tysklärare hem till henne med taxi när jag var i tonåren. Jag kände bara på hennes fitta så jag knullade aldrig henne på riktigt. Sen minns jag att hon luktade lite konstigt - märklig doft! Minns att hon tyckte att jag var lite omogen.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Många har annars tyckt att jag är omogen! Min mamma tyckte det framför allt och Annika som var patient på psykavdelning samt en del psykevårdare åren 1990–1992. Men kunde ingen begripa att man inte är som andra om man har varit med om en trafikolycka när man är fem år gammal?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Som sagt, jag hade/har överdriven sexlust så därför vad det så med mig!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Hade lärarna bara sagt när jag var i tonåren att kvinnor är hälften så kåta och rädda som män så hade jag förstått bättre varför det är som det är mellan oss kvinnor och män. Det hade hjälpt mig mycket om jag hade vetat om det redan då.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag blev soft boy när jag blev utskriven sommaren 1992 i samma veva när Lasermannen blev gipen. Sen år 1992 så har jag bara varit soft boy och bara knullat kvinnor.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Men det konstiga är nu att jag är mer intresserad av att se nakna kvinnor på bild sen jag blev prenumerant av abonnemanget Readly. Jag gillar bilder med kvinnor med nerdragna trosor. Är det 50 årskris eller vad?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Soft Boy innebär att jag är hemma hela dagarna medan kvinnor jobbar och sliter, sen när kvinnan kommer hem så får hon ett knull som belöning! Eller äsch, fel uttryck kanske men något pt det hållet i alla fall.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Vaknade nu och dricker folköl för jag har några burkar öl kvar!

Annars, tänkte på min ekonomi lite lätt. Jag har cirka 10 tusen kronor/månad i boendekostnad, 4000 kronor/månaden när det gäller dataprogram och sparar nästan 5000 kronor/månad - men sen då? Var är pengarna när det gäller cigaretter, folköl och mat? Fattar inte hur jag har fått ihop allt i år? Det måste vara vinstpengar som jag vunnit att det har gått någorlunda ihop.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När jag menar med dataprogramabonnemang så menade jag även mobil, Smart Watch och mobile WIFI!
Post Reply