Fars dag

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Fars dag

Post by zoegas »

Nissegossen wrote: 13 Nov 2024, 09:42
MsTibbs wrote: 11 Nov 2024, 17:42 Far fick habdskar stickade i ull :)
Behöver handskar och mössa, samt halsduk har gett god man att köpa det, en skotermössa och vattentäta handskar och en grön bomullshalsduk som görs till försvaret, går att använda som bandana eller mitella har gett länkar till allt och bett god man beställa.

De gamla blev stulna samtidigt med kärran de låg i packningen jag alltid hade med mig, har börjat återställa det som blev stulet, men allt kostar pengar som jag inte har till vardags
Fixar du inte att beställa själv? Eller han får betala det med?
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

zoegas wrote: 19 Nov 2024, 00:42
Nissegossen wrote: 13 Nov 2024, 09:42
MsTibbs wrote: 11 Nov 2024, 17:42 Far fick habdskar stickade i ull :)
Behöver handskar och mössa, samt halsduk har gett god man att köpa det, en skotermössa och vattentäta handskar och en grön bomullshalsduk som görs till försvaret, går att använda som bandana eller mitella har gett länkar till allt och bett god man beställa.

De gamla blev stulna samtidigt med kärran de låg i packningen jag alltid hade med mig, har börjat återställa det som blev stulet, men allt kostar pengar som jag inte har till vardags
Fixar du inte att beställa själv? Eller han får betala det med?
Han betalar, det är det som är finessen med det
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ska nog ringa till pappa i morgon och berätta att jag skadat handen. Kanske han har nåt bra tips att ge. Fast det är min bror som är ortoped och den verkliga experten. Han sa jag skulle höra av mig om hur det gick med allt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Cee
Indiummedlem

Post by Cee »

jag grattade honom! han är snäll.
Cee
Indiummedlem

Post by Cee »

memphis wrote: 25 Nov 2024, 23:00 Ska nog ringa till pappa i morgon och berätta att jag skadat handen. Kanske han har nåt bra tips att ge. Fast det är min bror som är ortoped och den verkliga experten. Han sa jag skulle höra av mig om hur det gick med allt.
gör det! bra idé. ring båda.
Post Reply