Jo, varje månad är det något. Denna månad var det tandläkaren.Hercules723 wrote: ↑26 Nov 2024, 01:44Alright, jag behöver lägga jäkligt mycket pengar på grejer. Det går pengar hela tiden! Bara för att "vara på banan" :(
Vad är du glad över idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är du glad över idag?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ja, eller hur... det är attans, alltid något nytt som kostar!Zoidar wrote: ↑26 Nov 2024, 02:02Jo, varje månad är det något. Denna månad var det tandläkaren.Hercules723 wrote: ↑26 Nov 2024, 01:44Alright, jag behöver lägga jäkligt mycket pengar på grejer. Det går pengar hela tiden! Bara för att "vara på banan" :(

Det känns bättre i handen idag, men ska ändå prata med vc och försöka få handen undersökt. Igår när jag var så mörbultad hade jag lite svårt att definiera exakt var smärtan kom ifrån, men idag är det lättare.
Den kommer från ett litet område just där tummens mest köttiga rot möter handleden. Precis på det ställe där båtbenet ska sitta.
Så Nisse kan mycket väl ha rätt i vad han sa. Det kan vara båtbenet och vill bara ha det bekräftat av läkare vad det är för skada som jag fått.
Den kommer från ett litet område just där tummens mest köttiga rot möter handleden. Precis på det ställe där båtbenet ska sitta.
Så Nisse kan mycket väl ha rätt i vad han sa. Det kan vara båtbenet och vill bara ha det bekräftat av läkare vad det är för skada som jag fått.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag kan undra hur de konstaterar det om det inte syns på röntgen.
Jag pratade med min bror igår. Ortopeden. Han sa att om läkaren misstänker båtbensbrott blir handen vanligtvis gipsad. Även om det inte ses på vanlig röntgen. Det syns bättre med magnetröntgen, men där är det svårt att få tid.
Jag hoppas att läkaren säger att nej, det är nåt annat. Typ muskulärt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Paket från Temu och Lyko som Leif ska hämta nu :)
Tyffelmajonäs. Kan vara bra att ha hemma om man inte är förtjust i spicy skit.
Att det inte var ett dugg halt ute. Kunde gå avslappnat.
Att det är fritt fram att dricka vattnet ur kranen igen
Att planet går ikväll och jag har hela dagen på mig.
Tyckte det var lite festligt där borta där folk badade helt nakna. Nudister är ju inte ett dugg generade även fast deras kroppar inte är några mästerverk alla gånger. Så många penisar fick jag se och det roade mig faktiskt. Fast jag försökte att inte stirra. Men jag hade solglasögon på mig så jag glodde nog lite ändå i smyg.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Precis som tjejer upptäcker män vad kvinnan tittar på vänder du på huvudet syns det vad du tittar på, samma knep med solglasögon har män och jag lovar dig också kvinnor genomskådar det
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com