Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Hur mår du?

Post by MsTibbs »

Mor säger litium fungerar. Att jag är mindre aggressiv nu?
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja en liten uppdatering om min vänsterhand. Idag känns det precis som det gjorde igår. Blev inte bättre över natten. Tror jag har en liten spricka som inte syntes på röntgen. Det borde kunna läka av sig självt. Om inte får jag söka vård när jag kommer hem. Tänker inte ha gips på den här semestern.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

memphis wrote: 27 Nov 2024, 18:41 Ja en liten uppdatering om min vänsterhand. Idag känns det precis som det gjorde igår. Blev inte bättre över natten. Tror jag har en liten spricka som inte syntes på röntgen. Det borde kunna läka av sig självt. Om inte får jag söka vård när jag kommer hem. Tänker inte ha gips på den här semestern.
Vill inte måla fan på väggen, men är båtbenet brutet måste handen gipsas annars ruttnar båtbenet och båtbenet är viktigt då du inte kan använda handen om det saknas.

Önskar att det inte var så, men måste säga det till dig, om du förstår
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nissegossen wrote: 27 Nov 2024, 18:54
memphis wrote: 27 Nov 2024, 18:41 Ja en liten uppdatering om min vänsterhand. Idag känns det precis som det gjorde igår. Blev inte bättre över natten. Tror jag har en liten spricka som inte syntes på röntgen. Det borde kunna läka av sig självt. Om inte får jag söka vård när jag kommer hem. Tänker inte ha gips på den här semestern.
Vill inte måla fan på väggen, men är båtbenet brutet måste handen gipsas annars ruttnar båtbenet och båtbenet är viktigt då du inte kan använda handen om det saknas.

Önskar att det inte var så, men måste säga det till dig, om du förstår
Jo jag hör vad du säger. Och du vet säkert rätt. Men uppe på röntgen tog de 7-8 olika bilder. Båtbensbrott är en av de vanligaste skadorna vid halka. Så det skulle förvåna mig mycket om de inte röntgade båtbenet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Gips kan nog få dröja en vecka. Min systerson bröt armen men de sökte inte direkt. På sjukhuset sa de att det var bra, för då hade svullnaden hunnit gå ner.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Deppig, men ska få höja litium
In a world where you can be anything, be kind.
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Mår illa av trötthet och sömnbrist
Målningen är själens spegel
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Känns rätt skapligt än så länge.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Mår ok. Stressen för resan har inte vaknat än. Handen känns som den gjorde igår. Ingen förbättring alltså. Ingen försämring heller.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Bra
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Frustrerad men annars bra tror jag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister