Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Men just nu orkar inte göra så mycket - känner mig lite slut efter att har varit berusad länge och alla krascher som jag har varit med om. Allt känns så omtumlande/skakig - för jag har gått igenom många svårigheter.
Tycker ibland det är konstigt av systemet att låta mig vara ute i samhället som har kontrakt med yttre rymden! Är säker på att förr i tiden hade det nog inte fått gå till så.
Jag mår psykisk dåligt inte enbart på grund av mina psykiska symptom och kontakten på telepatisk väg med Alien "De Grå" utan jag mår även dåligt av att kvinnor som är mina vänner mår dåligt - deras ångest smittar av sig på mig! Känns lite övermäktigt för mig att kunna hjälpa dom ibland. Framtiden är osäkert med dessa kvinnor och jag vill försöka hjälpa dom men det känns nästan omöjligt - för svårt även för mig!
Psykisk diagnosschizofreni med psykos måste hjälpa psykisk friska - ja, hur går det ihop? Vi får se!
Jag kanske kan ta hjälp av Alien "De Grå" igen för att hjälpa kristna kvinnor som inte mår bra?
Hursomhelst, sagt det många gånger förut att man inte bör be för en som har diagnosen schizofreni som jag har! Det säger vissa påvar och präster i alla fall.
Under tiden som jag ska försöka tänka ut hur jag ska hjälpa kvinnor så kan ni andra läsa om musikhallucinationer som jag har haft sen våren 1990;
Vet inte om artikeln riktigt menar om musikhallucination men musik är det inne i huvudet:

Vet inte om artikeln riktigt menar om musikhallucination men musik är det inne i huvudet:

Tips från PC Tidningen som jag prenumererar på;
Eye Saver programmet ställer in belysningen för dina program:
https://www.eye-saver.net/ 
Eye Saver programmet ställer in belysningen för dina program:

Fick veta att jag kommer få cirka 400 kronor/månad i hyreshöjning! Förra året fick jag runt 800 kronor/månad i hyreshöjning men det var för att dom hade renoverat den här lägenheten. Ja, hyran med el och försäkringspengar + Hyresgästföreningen kommer sen att kosta sammanlagt lite över 10 tusen kronor/månaden.
Utomjordingen skrev: Annars, tio saker som jag skulle/önskar vilja göra i mitt liv innan jag dör:
Det behöver bara vara ett exemplar av varje:
1. Singel CD musik med 2–3 låtar.
2. Ghostbuster detektor. Så man kan bevisa om man är besatt av demoner.
3. Elektronisk Hellraiser Ball som är på mitt eget sätt.
4. Hemsida.
5. En serieteckning tidning.
6. En bok.
7. Kretskort.
8. En tavla.
9. En DVD film.
10. En elektronisk pryl.
Jag går om dagarna och tänker ut hur/vad jag ska skapa om dagarna när jag inte har andra tankar som behöver tänka på. På senare tid har jag tänkt på elektronisk Hellraiser Ball med massa finesser och då tänkte jag om jag kunde någon gång börja skissa på en sådan och sen göra ritning av den.