Paket!

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

amandara
Iridiummedlem

Re: Paket!

Post by amandara »

Jag har 3 paket som jag ska hämta imorgon :) . Bland annat mina hörlurar. Har aldrig haft bluetooth hörlurar - ska bli intressant att se hur det funkar. Till vardags behöver jag inga hörlurar men det är till Västerbottensresan, dels på bussen och väl där är vi fyra personer som ska kolla/lyssna på sina telefoner. Det är det jag tänker på. Jag sover alltid med musik oxå och det stör antagligen de andra.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Ska du åka buss till Västerbotten, amandara?
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag åker buss till Stockholm och därifrån med brorsan och hans kids upp.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Hört att man inte får spå sig själv? Är det för att man som spådam påverkar vad korten säger?
In a world where you can be anything, be kind.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Fick paket från snusbolaget
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har noll paket på väg. Får se när jag kommer hem vad som ska köpas. Det blir nog bara julklappar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Har inga paket på gång.
Richard
Administratör

Post by Richard »

MsTibbs wrote: 27 Nov 2024, 17:15 Hört att man inte får spå sig själv? Är det för att man som spådam påverkar vad korten säger?
Jo, det kan man nog göra. Möjligt att s.k. "medium" inte rekommenderar det, men det är väl för att man ska betala dyrt för att bli spådd istället...?
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Richard wrote: 27 Nov 2024, 20:13
MsTibbs wrote: 27 Nov 2024, 17:15 Hört att man inte får spå sig själv? Är det för att man som spådam påverkar vad korten säger?
Jo, det kan man nog göra. Möjligt att s.k. "medium" inte rekommenderar det, men det är väl för att man ska betala dyrt för att bli spådd istället...?
Ah! Det är ju en logisk förklaring! Har aldrig ringt till spådam, de var i Se och hör-reklam jättedyrt per minut minns jag! :D
In a world where you can be anything, be kind.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

En medium förutspådde min psykossjukdom. Hon sa jag hade handen på handtaget till en dörr som leder till ett mörker, men att jag inte gått in än. Veckorna efter fick jag min första psykos. Så visst funkar det. Frågan är ju bara vem eller vad som gav henne den informationen.

Edit: Kan tillägga att jag inte tagit kontakt med denne för att bli spådd. Hon sa det rent spontant över telefon när vi pratade.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Earlybird kommer inatt.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Zoidar wrote: 27 Nov 2024, 20:49 En medium förutspådde min psykossjukdom. Hon sa jag hade handen på handtaget till en dörr som leder till ett mörker, men att jag inte gått in än. Veckorna efter fick jag min första psykos. Så visst funkar det. Frågan är ju bara vem eller vad som gav henne den informationen.

Edit: Kan tillägga att jag inte tagit kontakt med denne för att bli spådd. Hon sa det rent spontant över telefon när vi pratade.
I natt kommer en mystisk person ta kontakt med dig från det övernaturliga. Antagligen genom pm .. Du måste vara beredd med swish om inte andarna ska ta dig.
Post Reply