Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Varit hos frisör och blivit klippt. Det var 8 veckor sen sist. Skönt att bli lite fin i håret! :D
Jobbat
Mässa vid tolvslaget
Pratat med min Psyk sska
Pratat med mor
Mässa vid tolvslaget
Pratat med min Psyk sska
Pratat med mor
In a world where you can be anything, be kind.
Haft en lugn dag med vovven. Vi klippte klorna och tog bort ett par tovor under öronen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har fått snabbstäda. Min syster kommer imorgon.
Jobbat 4 timmar på efterfrågan.
Last edited by Zoidar on 27 Nov 2024, 22:44, edited 1 time in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har räknat hur många "outfits" jag får ut av packningen och även tagit en bild av varje outfit med mobilen. Jag får ut 25 outfits av 5 underdelar och 4 överdelar. Det skulle alltså gå att banta ner packningen ännu mer. Men jag räknar med att svettas mycket, så det är därför.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Morgonpromenad och frukost.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bara vaknat, läst och skrivit på viska
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Hjälpt grabben med bestyren och ätit frukost. Tar det lite lugnt i hobbyrummet nu innan arbetet om en stund.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Varit ute med hunden. Han vägrade äta godis när han förtjänade det. Ibland gör han så. Blir inte klok på honom.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Varit till återvinningen.
Varit till Nygatan 77 (Träffpunkten) och fikat, både smörgås och gräddtårta. Gott!