Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Krokus
Rodiummedlem

Re: Hur mår du?

Post by Krokus »

Mår ok. Konstigt nog. Jag trodde att jag skulle må sämre efter att kompisen gjorde slut förra veckan.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Trött ledsen över att känna mig så sjuk
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Krokus wrote: 28 Nov 2024, 09:24 Mår ok. Konstigt nog. Jag trodde att jag skulle må sämre efter att kompisen gjorde slut förra veckan.
Det har kanske blivit en lättnad i stället.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Mår bra.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Geta wrote: 28 Nov 2024, 09:58
Krokus wrote: 28 Nov 2024, 09:24 Mår ok. Konstigt nog. Jag trodde att jag skulle må sämre efter att kompisen gjorde slut förra veckan.
Ja, i och med att hon har blockerat mig kan jag inte kontakta henne och försöka bli sams. Har funderat på att skriva ett vanligt brev med frimärke, men vet samtidigt att hon stör sig på mig. Känns onödigt att skriva ett brev då.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 28 Nov 2024, 10:47
Geta wrote: 28 Nov 2024, 09:58
Ja, i och med att hon har blockerat mig kan jag inte kontakta henne och försöka bli sams. Har funderat på att skriva ett vanligt brev med frimärke, men vet samtidigt att hon stör sig på mig. Känns onödigt att skriva ett brev då.
Lägg inte energin på personer som inte verkar uppskatta din vänskap. Hennes problem, inte ditt. Förstår såklart att det är jobbigt men lägg energin på bättre saker.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Mrsearlgray,

Min sambo säger att fd kompisen bara har utnyttjat oss. Jag har väl lite svårare att inse det, i och med att jag såg henne som en vän. Bland annat har vi tagit hand om hennes hund till och från.

Men tydligen har hon stört sig på mig under lång tid, utan att säga något. Enligt henne är jag bland annat passivt aggressiv. :eh:
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Förresten har du rätt. Jag antar att det blir enklare med tiden att lägga energi på bättre saker.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 28 Nov 2024, 10:54 Mrsearlgray,

Min sambo säger att fd kompisen bara har utnyttjat oss. Jag har väl lite svårare att inse det, i och med att jag såg henne som en vän. Bland annat har vi tagit hand om hennes hund till och från.

Men tydligen har hon stört sig på mig under lång tid, utan att säga något. Enligt henne är jag bland annat passivt aggressiv. :eh:
Låter inte kul, vissa personer har bara folk runt omkring sig för att dom får ut något av det som bara gynnar dem själva. Hoppas du mår bättre snart. Lägg energin på dig själv och vad DU vill göra, eller på din EGNA hund. ;)
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Tack för omtanken! :)
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Vet inte om det är bra att leka psykologerna deprimerad vän, när jag själv är nere? Dubbel positiv verkan, kanske?
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Är trött. Ögonen håller på att falla igen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Post Reply