Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Såg på ätet att det finns elektrisk chockboll, elektrisk boll med blixtrat, flygande boll, rullande boll - ja, massa inspirationer kan man få på nätet men såklart så vill jag hitta min egen personliga hemmagjord boll som inte bara har en funktion utan flera finesser - tillexempel displaysskärm.
Mina drömmar!
Med den här maskinen kan man göra det ena och det andra inklusive säkert en elektronisk Hellraiser Ball så jag överväger att köpa en sådan maskin men får vänta/spara flera år först för jag har tänkt köpa så jag kan ha Virtual Reality Stridshelikopter för cirka 250 tusen kronor också i mitt liv:
Runt 100–150 tusen kronor om man ska ha tillbehör också:

Med den här maskinen kan man göra det ena och det andra inklusive säkert en elektronisk Hellraiser Ball så jag överväger att köpa en sådan maskin men får vänta/spara flera år först för jag har tänkt köpa så jag kan ha Virtual Reality Stridshelikopter för cirka 250 tusen kronor också i mitt liv:
Runt 100–150 tusen kronor om man ska ha tillbehör också:

Om jag ska försöka få ihop cirka 400 tusen kronor först innan jag köper allt jag vill ha eller i alla fall spara till häften och ta sen lån till resten? Det motsvarar att spara mellan 4–8 år i så fall beroende om jag tar lån eller inte. Det betyder att jag är då mellan 58–62 år gammal för idag är jag 50 plussare.
För läget som är nu så har jag lyckats bevisa för mig själv att jag kan spara 50 tusen kronor/år för det har jag gjort i år trots att jag i normala fall inte skulle kunna göra det. Kan jag bevisa varje år att jag kan spara 50 tusen kronor/år så fortsätter jag så minst i några år till.
Man kan säkert hyra en cnc operatör. Det är yrkesexamen att använda en sån.
https://moracontractmanufacturing.se/fo ... 6AQAvD_BwE
https://moracontractmanufacturing.se/fo ... 6AQAvD_BwE
Meningen är jag har tänkt samla på mig prylar/resurser under mitt liv så det finns möjligheter att kunna lära sig allting själv och göra allting själv från grunden! Det är vägen dit till mål som är det roliga också med allt! Såklart hinner jag väl få cancer, Alzheimers eller demens innan jag har hunnit spara ihop till allt och göra allt det jag vill göra - eller!?
Annars, man bör nog nyktra till lite mer om man ska hålla på med någonting vettigt också. Men till dess behöver jag mest vänta på ett startkapital så då gör det inte så mycket i dagsläget att vara salongsberusad var och varannan dag.
Apropå nykter, jag kom hem precis från Hemskköp för jag hade köpt folköl. Men vad folk ska testa en hela tiden. När jag skulle ta fram folkölen från kylskåpet så rasade en hylla ner så massa ölburkar ramlade omkring ner på golvet - det kunde inte jag hjälpa för hyllan satt så löst! Sen tänkte jag att det var riggat för dom vill testa mig? Hursomhelst, en personal kom och tog över oredan med alla burkarna så jag kunde gå till kassan med mina sex - packfolköl. Sen där vid kassan verkade någon kolla upp mig om jag var nykter och det var jag - så inget mer med än att jag var godkänd.
Till dess som jag har tänkt spara så kan jag i dagsläget i alla fall skapa musik för jag har syntar, musikprogram men jag behöver bara en ny MIDI controller - annars går det ändå att skapa musik för jag har ljudkort, även CD etiketter, CD fodral etiketter, CD fodral och CD-R skivor med färgskrivare och CD/DVD brännare.
Sen kan jag faktiskt lätt göra hemsida men då måste jag bara skaffa domännamn och det har jag haft förut för jag har alla program för det!
Även så skulle jag kunna måla/rita teckna för jag har sådana tillgångar både i praktiken och när det gäller dataprogram med mera. Om ett år är jag klar med målar kursen.
Idag vill jag njuta av folköl och vara med mina sexdemoner! Ska ha sex med mig själv sen i natt har jag tänkt - för det var länge sen! Som sagt, gillar kvinnor med neddragna trosor. :D

Annars, man bör nog nyktra till lite mer om man ska hålla på med någonting vettigt också. Men till dess behöver jag mest vänta på ett startkapital så då gör det inte så mycket i dagsläget att vara salongsberusad var och varannan dag.
Apropå nykter, jag kom hem precis från Hemskköp för jag hade köpt folköl. Men vad folk ska testa en hela tiden. När jag skulle ta fram folkölen från kylskåpet så rasade en hylla ner så massa ölburkar ramlade omkring ner på golvet - det kunde inte jag hjälpa för hyllan satt så löst! Sen tänkte jag att det var riggat för dom vill testa mig? Hursomhelst, en personal kom och tog över oredan med alla burkarna så jag kunde gå till kassan med mina sex - packfolköl. Sen där vid kassan verkade någon kolla upp mig om jag var nykter och det var jag - så inget mer med än att jag var godkänd.
Till dess som jag har tänkt spara så kan jag i dagsläget i alla fall skapa musik för jag har syntar, musikprogram men jag behöver bara en ny MIDI controller - annars går det ändå att skapa musik för jag har ljudkort, även CD etiketter, CD fodral etiketter, CD fodral och CD-R skivor med färgskrivare och CD/DVD brännare.
Sen kan jag faktiskt lätt göra hemsida men då måste jag bara skaffa domännamn och det har jag haft förut för jag har alla program för det!
Även så skulle jag kunna måla/rita teckna för jag har sådana tillgångar både i praktiken och när det gäller dataprogram med mera. Om ett år är jag klar med målar kursen.
Idag vill jag njuta av folköl och vara med mina sexdemoner! Ska ha sex med mig själv sen i natt har jag tänkt - för det var länge sen! Som sagt, gillar kvinnor med neddragna trosor. :D
Apropå kvinnor! Det är synd om kvinnorna idag i Sverige för enligt en tidningsartikel som jag läste så har kvinnorna alldeles för höga krav på männen så de måste som hon uttryckte det "gifta ner sig!".
Stackars kvinnor som måste "gifta ner sig" eller vara utan män säger jag bara!
Stackars kvinnor som måste "gifta ner sig" eller vara utan män säger jag bara!

Var värdelös jag är som man egentligen som har en allvarlig psykisk sjukdom - har ändå bara knullat kvinnor några tusen gånger! Hur skulle det ha sett ut om jag var psykisk frisk?
Jag gifte mig aldrig men jag knullade med kvinnor upp mig i alla fall ett eller två steg i alla under mitt knullkarriär - kunde varit flera steg upp men jag var realist!
Knulla och knulla - vi var trots allt kära i varandra, jag och kvinnorna!
Jag var realist som led av självfulhet och blev bränd när jag var barn, ungefär som Michael Jackson så därför;
Den här är nog bland det roligaste videokilppet intro med Michael Jackson under 1990-talet någon gång - så narcists och samtidigt led av sådan stor självfulhet - han var nog den mest självkritiska mannen jag vet:
https://www.youtube.com/watch?v=qw0D_KN2KN8
Den här är nog bland det roligaste videokilppet intro med Michael Jackson under 1990-talet någon gång - så narcists och samtidigt led av sådan stor självfulhet - han var nog den mest självkritiska mannen jag vet:
https://www.youtube.com/watch?v=qw0D_KN2KN8