Hur känns det? :)mrsearlgray wrote: ↑29 Nov 2024, 07:53 Exet och jag diskuterade brevet igår kväll, han sa bland annat att om han ska hitta samma sak som vi hade måste han kanske leta hela livet men att han behöver tid men han stänger heller inga dörrar. Tror vi båda kanske behöver jobba lite på oss själva.
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Bra faktiskt, sa till han att oavsett vad han vill sen i framtiden så värderar jag vår vänskap och att jag får ha han i en liten del av mitt liv högst. <3Krokus wrote: ↑29 Nov 2024, 10:03Hur känns det? :)mrsearlgray wrote: ↑29 Nov 2024, 07:53 Exet och jag diskuterade brevet igår kväll, han sa bland annat att om han ska hitta samma sak som vi hade måste han kanske leta hela livet men att han behöver tid men han stänger heller inga dörrar. Tror vi båda kanske behöver jobba lite på oss själva.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Att det är skönt att snart ha helg…
In a world where you can be anything, be kind.
The first cut is the deepest.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Komma ihåg att raka mig under armarna. Har inte gjort det sen i somras. Har inte jättemycket hår där men om man lyfter armarna syns det ju.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nästa fredag ska jag träffa läkaren (psyk). Eller är det telefonkontakt? Har inte klarhet över det.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nu skärper du till dig nissegossen och häller upp en groggajävel.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Finns inga pengar till sprit
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Inget speciellt. Håller på med två maskiner i tvättstugan.
Tänker på att jag måste lägga medicinerna och annat livsnödvändigt i handbagaget. Ifall den incheckat väskan kommer bort.
Det hände när jag flög sist. Väskan försvann på hemvägen och kom i taxi några dagar senare.
Det hände när jag flög sist. Väskan försvann på hemvägen och kom i taxi några dagar senare.