Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Hur mår du?
Jag SKA stå ut, bara för att jag vill gå ner mer i vikt... Sen vad som händer är jag gått ner all vikt får vi se...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Geta,
Varför ville du prova Rybelsus?
Varför ville du prova Rybelsus?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Varför har du inte nån annan medicin då? :( Finns ju flera som inte orsakar de biverkningar som metformin har.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Tycker att det är bra att Metformin inte kostar så mycket och belastar samhället. Dessutom vill jag inte vara förstoppad som jag blev med Rybelsus.
Mår riktigt bra efter en puss och kramstund med en kvinna i grannskapet. Tack raring!
Jag tycker det är enklare att skriva i denna tråd när jag mår fysiskt dåligt. T ex förkyld eller huvudvärk. Det psykiska är svårare att sätta ord på, för mig.
Psykiskt mår jag ok idag. Är väl fortfarande lite förbryllad över att fd kompisen gjorde slut. Så många frågetecken i min skalle.
Psykiskt mår jag ok idag. Är väl fortfarande lite förbryllad över att fd kompisen gjorde slut. Så många frågetecken i min skalle.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
I en del familjer kan det vara mer accepterat att ha problem med ryggen än med psyket.
Deppig. Och trött på hostan och igentäppt näsa
In a world where you can be anything, be kind.
Mår helt okej, trött.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Fibrer stavas lösningen på både trög och lös mage, be läkaren skriva ut visiblin och ta en dospåse morgon, middag, kväll så dår du ordning på magen, går på högkostnadsskyddet, så uppe i beloppet, gratis
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Vill bara gå och lägga mig och sova. Jag mår inte dåligt men jag vaknade försent och hela dagen har varit passiv och ur led.