Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Insåg att jag aldrig har varit så hära långt söder ut förut.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Vilken ort befinner du dig? Eller är det hemligt?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nej då, det är inte hemligt. Orten heter San Augustin. Verkar vara som ett pensionärsställe. Vill man ha lite mera fart för man nog åka till Playa de Ingles.
Men det finns många häftiga växter här. Palmer, kaktusar, hibiskus. Sådana växter som vi har till krukväxter hemma är stora träd här.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har lyssnat på Text och Musik i P2 om romantiken. Nu ska jag gå ut med sopor.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har tagit adventskaffe och även varm glögg med russin och mandel. Tjejen tog påfyllning och vi hade tänt ett ljus
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Kollade hur min adventsljusstake tar sig utifrån. Min granne under mig har stjärnor och ljusslingor i varje fönster.
Pensionärsställe är ju perfekt! Lugn och ro. :)memphis wrote: ↑01 Dec 2024, 09:11
Nej då, det är inte hemligt. Orten heter San Augustin. Verkar vara som ett pensionärsställe. Vill man ha lite mera fart för man nog åka till Playa de Ingles.
Men det finns många häftiga växter här. Palmer, kaktusar, hibiskus. Sådana växter som vi har till krukväxter hemma är stora träd här.
Undrar om det inte var där jag var som barn.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Tittat på en välgjord video om analyser runt England's EM i fotboll 2016. Känns som det var igår England förlorade mot Island!
Handlat promenerat slängt skräp tvättat
Slängt skräp. Varit ute med hunden (som slet i kopplet om och om igen). Tittat på Netflix.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.