Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Styrelsemöte
Sovit ett par timmar
Sovit ett par timmar
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Gick för långt i badsandaler så har nu väldigt öm hud under ena foten. Blir att vila i morgon för då ska gamlingarna vandra i bergen. Jag vet att det blir för tufft för mig i värmen. De ska iväg mitt på dagen när det är som varmast.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Vaknat.
Handlat.
Gjort frukost.
Handlat.
Gjort frukost.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Varit ute med hunden samt startat diskmaskinen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Satt upp adventsljusstaken. Den fungerar.
Firat med att öppna Zoegas Julkaffe. Det ska ha toner av choklad och lingon. Vet inte om jag håller med. Det smakar mörkt kaffe.
Till kaffet 5 små pepparkakshjärtan från Gille. De smakade mer, men är ju inte diabeteskost, så de får jag ransonera.
Firat med att öppna Zoegas Julkaffe. Det ska ha toner av choklad och lingon. Vet inte om jag håller med. Det smakar mörkt kaffe.
Till kaffet 5 små pepparkakshjärtan från Gille. De smakade mer, men är ju inte diabeteskost, så de får jag ransonera.

skulle jag aldrig klara....
Sov till tre ungefär. Jättetrött. Sen bostöd och ica kom med mat.
Lagat mat på kvällen. Varit ute med hunden tre gånger. (Sambon har varit ute med med hunden två gånger.) sett på Netflix och svt-play.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Behöver vovven gå ut fem gånger?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Birk behöver flera gånger näven om nån icke-hundvan jag känner hävdar att det räcker med tre… idiot. Hur ofta går du själv ? Förmodligen mer än tre. Själv har han ödlor!!!
20ggr?

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34