Det brukar lösa sig. De gånger jag flugit själv har det också känts som första gången.memphis wrote: ↑15 Nov 2024, 23:50 Ja nåt sånt får det bli. Jag flyger ensam från Las Palmas till Arlanda. Väl där ska jag ta mig till ett hotell så jag slipper sitta vaken hela natten på en flygplats. Dagen efter flyger jag från Arlanda till Umeå.
Det som oroar mig mest är hur allt fungerar på flygplatserna. Kommer jag att hitta? Checka in väskan. Gå genom säkerhetskontrollen. Jag flyger så sällan att det blir som första gången. Jag har ingen aning. Så några timmars försprång kan behövas.
Ny månad
Moderator: Moderator 1
Re: Ny månad
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Årets sista månad är här. Detta året har varit hyfsat bra för mig trots tre (!) inläggningar. Jag har fått förnyad aptit på livet. Gillar du december månad?
Just ja! Vi är ju inne i december nu.
Ja, december är en innehållsrik månad.
Jag åker hem den 7:e december. Jag hoppas att det är snö då i stället för ishalka. Jag måste ju köra långt ut på landet för att hämta min hund. Vägarna dit är inte bra.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Då går vi in i februari om några timmar. Det är årets sista vintermånad, även fast mars kan bjuda på vinterväder. Hur har ditt januari varit?
Så här har mitt januari varit: https://www.facebook.com/reel/1825865374618055
Försöker jag tänka tillbaka en månad, så har jag klippt mig hos frisör och pratat en gång i telefon med min skötare i psykiatrin. Hon sa att i fortsättningen ska jag inte behöva betala 200 kr för telefonmöte.
Försöker jag tänka tillbaka en månad, så har jag klippt mig hos frisör och pratat en gång i telefon med min skötare i psykiatrin. Hon sa att i fortsättningen ska jag inte behöva betala 200 kr för telefonmöte.
Jag har aldrig behövt betala för telefonmöte med sköterska.Inwatto wrote: ↑31 Jan 2025, 22:45 Så här har mitt januari varit: https://www.facebook.com/reel/1825865374618055
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag får betala för telefonkontakt med sköterska!Zoidar wrote: ↑31 Jan 2025, 22:49Jag har aldrig behövt betala för telefonmöte med sköterska.Inwatto wrote: ↑31 Jan 2025, 22:45 Så här har mitt januari varit: https://www.facebook.com/reel/1825865374618055
Jag har aldrig betalat för telefonsamtal med vården.
Under pandemin hade jag ett telefonmöte med psykiater. Det kostade 300 kr. Annars har jag aldrig behövt betala samtal med vården.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem