Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
Köpte 2 vykort med frimärken. Kostade mig 5.50 euro. Väldigt dyrt med andra ord.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Efter nyår ska frimärkena i Sverige gå upp till 22 kr från 18 kr som idag.
Ja men ändå. Typ 67 spänn var dyrt för två vykort med varsitt frimärke.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Tre hyacinter. Två vita och en blå.

Köpte ett stort glas med glass på en restaurang. Bjöd gamlingarna på dricka också.
En ny antenn till min radio.
Just nu använder jag ett barbecue spett med aluminium folie.
Just nu använder jag ett barbecue spett med aluminium folie.
En julklapp till brorsans ena barn.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Inget, men tog ut pengar på Östra fick julpengar igår kväll på kontot, jag begärde 6000 kr, fick 4000 kr med löfte om 2000 kr till om jag får fondmedel till jul. Gick som beräknat
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
En kyld Coca cola zero och en påse potatischips.
Köpte tre drinkar i Skandinaviska baren. En till oss var. Blev 15 euro vilket är drygt 150 kr, så det var ju inte så dyrt.