Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Sovit
Tittat på julkalendern
Tittat på julkalendern
In a world where you can be anything, be kind.
Handlat mat på Willys. Glömde köpa saffran, suck. Annars kom jag hem med allt jag behöver närmsta dagarna.
Druckit Julkaffe för 3:e gången. Första gången blev det lite svagt, andra lite beskt, men idag smakade det gott. Man lär sig!
Druckit Julkaffe för 3:e gången. Första gången blev det lite svagt, andra lite beskt, men idag smakade det gott. Man lär sig!
Inwatto,
Vad ska du ha saffran till?
Vad ska du ha saffran till?
Har varit en snabbis till affären och mikrat o ätit mat. Det är allt.
Åkt bil i bergen till en utsiktsplats och en pittoresk liten bergsby. Tog en milkshake där.
Det var egentligen menat att bli en badutflykt, men stigen ner till stranden var så brant att jag tvärvägrade. Då blev det en utflykt upp i bergen i stället.
Det var egentligen menat att bli en badutflykt, men stigen ner till stranden var så brant att jag tvärvägrade. Då blev det en utflykt upp i bergen i stället.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Får ett paket 0.5 g gratis på Willys som julklapp men måste säga till i kassan om det och det glömde jag idag. Det är min mamma som vill ha saffranet. Hon lagar gärna mat med saffran t ex gotländsk saffranspannkaka, lussebullar m m. Så det går åt.
Hade en lugn förmiddag. Låg ute på terrassen i loungemöblerna och läste.
Sen på eftermiddagen en exkursion till bergen. Mest bilåkning så det var bekvämt.
Sen middag ute på "byn" och Skandinaviska Baren. Sångaren skulle imitera Tom Jones fast gjorde det inte så bra
Sen på eftermiddagen en exkursion till bergen. Mest bilåkning så det var bekvämt.
Sen middag ute på "byn" och Skandinaviska Baren. Sångaren skulle imitera Tom Jones fast gjorde det inte så bra

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har bara varit ute med hunden. Är jättetrött nu.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jobbat
Tagit ut födelsedagspengar
Köpt nässpray
Hämtat ut pennålar och tandkräm
Köpt rostbröd
Hämtat ut paket
Käkat räkmacka
Väntar på kaffevän
Tagit ut födelsedagspengar
Köpt nässpray
Hämtat ut pennålar och tandkräm
Köpt rostbröd
Hämtat ut paket
Käkat räkmacka
Väntar på kaffevän
In a world where you can be anything, be kind.
Tvingat mig ur panikångestattack
Fikat på Träffpunkten
Handlat bananer AAA batterier och snus
Ätit lunch (frysrätt)
Tagit emot rörmokaren som bytte duschblandare, duschslang och handdusch
Fikat på Träffpunkten
Handlat bananer AAA batterier och snus
Ätit lunch (frysrätt)
Tagit emot rörmokaren som bytte duschblandare, duschslang och handdusch
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har det nya duschmunstycket en snålspolande funktion? Den kan man ta bort men upptäcks det blir det straffavgift
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com