Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
Bussbiljetter
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Köper inget idag, men får hem matvaror från Mathem innanför dörren, men god man betalar fakturan, så han betalar med mina pengar. Vet inte när han betalar fakturan
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Var på en liten marknad men det vara bara 5-6 stånd. Jag köpte inget. Min mamma köpte små katter utmejslade i lavasten.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Tänkte köpa en blutooth mus till min MacBook Pro, stannade vid tanken, den kostar över 1.000 spänn!
Jag har en vit mac-mus bluetooth. Haft i många år.
In a world where you can be anything, be kind.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Köpte inget på Lidl. Det kostade 311,10kr.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har inte köpt nåt ännu men betalade 50 cent för att mamma skulle på en toalett. Själv har jag svettats så otroligt mycket så jag hade inget kiss kvar 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Köpt:
Nässpray
Pennålar
Tandkräm
Rostbröd
Nässpray
Pennålar
Tandkräm
Rostbröd
In a world where you can be anything, be kind.
Det får jag berätta när vi kommit hem ikväll.
Kung Oscars pepparkakor minsta förpackningen och ädelost på tub.