Restråden
Moderator: Moderator 1
Restråden
Nu äntligen är jag på hotellrummet på Good Morning Hotels.com Arlanda! Flygresan från Las Palmas till Arlanda gick bra, inga missöden, och mitt bagage kom också med!
Gamlingarna hjälpte mig att checka in väskan i Las Palmas och vi tog farväl vid säkerhetskontrollen. Sa jag att jag blev stoppad? Jo jag tror det. Men jag blev snabbt släppt vidare.
Här på Arlanda var det ingen Tullpersonal på plats, bara att spatsera igenom.
Nu ska jag sova några timmar! Uppgång kl 06 imorgon.
Gamlingarna hjälpte mig att checka in väskan i Las Palmas och vi tog farväl vid säkerhetskontrollen. Sa jag att jag blev stoppad? Jo jag tror det. Men jag blev snabbt släppt vidare.
Här på Arlanda var det ingen Tullpersonal på plats, bara att spatsera igenom.
Nu ska jag sova några timmar! Uppgång kl 06 imorgon.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Re: Restråden
Välkommen till Sverige!
Varför kl. 6?
Varför kl. 6?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Måste hinna duscha och äta frukost innan bilen går till flygplatsen. Det är hotellet som skjutsar i en liten buss i skytteltrafik.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Hotellrummet är enkelt med funktionellt. Ingen minibar men tv finns. Inget badkar, men dusch. Jag har ett dubbelrum men vågar inte strula till den andra sängen. Utsikt över parkeringen. Hårtork finns att låna i receptionen. Men jag har en egen stylingborste med mig.
Mitt bagage var 2 kilo för tungt vid invägningen men det gick ändå igenom. Jag hoppas det går bra i morgon också.
Mitt bagage var 2 kilo för tungt vid invägningen men det gick ändå igenom. Jag hoppas det går bra i morgon också.
Sitter i matsalen och smäller i mig en hotellfrukost!
De hade allt. Till och med pannkaka med sylt och grädde!
De hade allt. Till och med pannkaka med sylt och grädde!
Synd att man inte kan äta hur mycket som helst!
Nu börjar jag bli mätt. Men ska dricka en tredje kopp kaffe.
Trevlig kille som står i receptionen på detta hotell! Det är annat än de buttra spanjorerna på Gran Canaria. Fast fick de rikligt med dricks var de glada. Då passat det! 

Befinner mig nu på Arlanda. Fick skjuts hit från hotellet. Jag sa jag skulle till Terminal 5, men chauffören sa hon kör bara till 4. Så det blev en inomhuspromenad.
Väl inne på flygplatsen visste jag inte vad jag skulle göra. Så jag frågade en personal som var mycket hjälpsam.
Så nu är bagaget incheckat och jag har passerat säkerhetskontrollen! Sitter vid gaten och väntar nu.
Väl inne på flygplatsen visste jag inte vad jag skulle göra. Så jag frågade en personal som var mycket hjälpsam.
Så nu är bagaget incheckat och jag har passerat säkerhetskontrollen! Sitter vid gaten och väntar nu.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Hemma igen? Har du nycklarna till din mammas bil?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Tycker det är kul vi fått följa med på din resa Memphis. Det enda som saknas är bilder.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34