Synkronicitet

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Koi
Rubidiummedlem

Synkronicitet

Post by Koi »

Det är för många sammanträffanden för att det ska vara slumpen. Synkronicitet. Hur funkar det? Det är inte slumpen.

Tex hör jag min svågers dödsklockor ringa vackert på kvällen
3 döda i år. 7-27-7. 10+10+10 dagar mellan ”akta dig för ljuset för att de finns i ljuset är 10 ord. Gå i ljus och frid! Är 5 ord. 5+5 ord ör 10. Allt blir 10. Det kan inte vara slumpen.

Näst dödsdag är söndag 27 april. Sen måndag 7 juli.

Vill nog inte veta i förväg vem det blir.
Målningen är själens spegel
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Synkronicitet

Post by zoegas »

Det kan du omöjligt veta. Sierskor tror jag inte på. Men sammanträffande på siffror finns. Tänk varje gång du går förbi en registreringsskylt. Att den innehåller siffran 7. Du har inte tänkt på det tidigare när du gått förbi en skylt. Men nu när jag sagt det så kommer du lägga märke till 7:orna.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

zoegas wrote: 09 Dec 2024, 22:10 Det kan du omöjligt veta. Sierskor tror jag inte på. Men sammanträffande på siffror finns. Tänk varje gång du går förbi en registreringsskylt. Att den innehåller siffran 7. Du har inte tänkt på det tidigare när du gått förbi en skylt. Men nu när jag sagt det så kommer du lägga märke till 7:orna.
När man köper en bil lägger man märke till bilar av samma modell. Innan gick de obemärkta förbi.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Apg 16
"En gång, när vi var på väg till böneplatsen, möttes vi av en slavflicka som hade en spådomsande och skaffade sina herrar stora inkomster genom att spå. Hon följde efter Paulus och oss andra och skrek: "De här människorna är den högste gudens tjänare! De förkunnar för er en väg till frälsning!" Så höll hon på i flera dagar. Men Paulus blev upprörd och vände sig om och sade till anden: "Jag befaller dig i Jesu Kristi namn att lämna henne!" Och i samma ögonblick for anden ut."
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Zoidar wrote: 09 Dec 2024, 22:31 Apg 16
"En gång, när vi var på väg till böneplatsen, möttes vi av en slavflicka som hade en spådomsande och skaffade sina herrar stora inkomster genom att spå. Hon följde efter Paulus och oss andra och skrek: "De här människorna är den högste gudens tjänare! De förkunnar för er en väg till frälsning!" Så höll hon på i flera dagar. Men Paulus blev upprörd och vände sig om och sade till anden: "Jag befaller dig i Jesu Kristi namn att lämna henne!" Och i samma ögonblick for anden ut."
Du berättade inte resten...
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

När man är psykotisk inträffar mycket synkronicitet. De har bett för mig i Betania att min spåande skulle försvinna. Det har den gjort.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag upplever mycket synkronicitet fast jag inte är psykotisk. Det är dagligen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Jag med. Är inte psykotisk. Vet vad som är upp och ner och var fötterna finns.

10 är den magiska siffran. Har pratat med en kille här. Ska köpa ett kors att ha runt halsen. Har en i olivträ i benfickan. Skyddar mig mot demoner. Medicin biter inte på demoner. Bara ljuset.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Koi wrote: 10 Dec 2024, 22:44 Jag med. Är inte psykotisk. Vet vad som är upp och ner och var fötterna finns.

10 är den magiska siffran. Har pratat med en kille här. Ska köpa ett kors att ha runt halsen. Har en i olivträ i benfickan. Skyddar mig mot demoner. Medicin biter inte på demoner. Bara ljuset.
Har du provat be Jesus om hjälp? Han är ju världens ljus.
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Zoidar wrote: 10 Dec 2024, 23:26
Koi wrote: 10 Dec 2024, 22:44 Jag med. Är inte psykotisk. Vet vad som är upp och ner och var fötterna finns.

Har du provat be Jesus om hjälp? Han är ju världens ljus.
Jag har bett Jesus Kristus att ta bort demonen. Men han har skickar en av sina änglar till mig. Det är ljuset. Stakt som solen flödar ljuset från Jesus genom ängelen till mig.
Vi har fixar demonen förr. Vi kan nog igen.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Gud hör bön och du får svar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Upplever verkligen mycket synkronicitet. Främst lite fördröjt mellan vad jag drömmer när jag sover och vad som händer under vakentid. Som nån sorts bakvänd spegel. Eller som en sorts sanndröm. Den stora frågan är: varför händer det?!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Post Reply