Det här åt jag till middag
Moderator: Moderator 1
Re: Det här åt jag till middag
Det blir lax, ris och lime och chili-sås snart.
2 tacos men det var inte köttfärs i dem som vi äter dom i Sverige. Det var strimlad kyckling i den ena och bönor i den andra. Jag beställde en corona öl till maten för jag trodde den var alkoholfri. Men det var den inte.
Hursomhelst så bjöd jag på middagen denna gång och lämnade rejält med dricks.
Hursomhelst så bjöd jag på middagen denna gång och lämnade rejält med dricks.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Flygmaten bestod av nötfärsköttbullar och potatismos. Det gick att äta för denna gången såg jag till att ha dricka med mig.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Har sötpotatis i ugnen, sen ska marinerad lax in också och ska även göra en sallad till det.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Thai.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Fläskytterfilé från frysen med rotsaksgratäng
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det blir kycklingfilé, ris och bearnaisesås snart.
Strips i airfryern, lövbiff o bea
Risgrynsgröt, pannkaka eller Farfars delikatessköttbullar med mos.
Beror på. Om jag insjuknar i vinterkräksjuka blir det väl inget äta alls på ett tag?
Bara namnet är vidrigt. Förr sade vi bara magsjuka.
Bara namnet är vidrigt. Förr sade vi bara magsjuka.
För tidigt för middag. Jag tror jag ska sova en stund.