Vad är du glad över idag?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad är du glad över idag?

Post by memphis »

Att jag inte halkade och föll när jag var ute.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Att jag är nyklippt och har bunkrat upp med medicin.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Träffade på ett par grannar, de som bor ovanpå mig. De bad om ursäkt för att de renoverat och bullrat mycket. Som tur är har jag ju varit bortrest!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Glad att jag gjorde den här semesterresan som avslutades igår. Jag fick se stora delar av Gran Canaria eftersom gamlingarna hyrde en bil. En Audi.
Det blev en del bilfärder runt omkring på ön.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det verkar vara förvånansvärt mycket att se på Gran Canaria.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja det var det! Jag blev också förvånad att det fanns så mycket att se. Jag trodde det var bara turistfällor och bad. Men så var det inte!
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Att jag inte hostade för mycket på jobbet
In a world where you can be anything, be kind.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag har varit på cykelträningsläger på Gran Canaria - fantastiskt uppe bland bergen! Både uppför och utför. Har sina tjusningar. Hade velat vart där på Mountainbike - hade vart perfekt. Anmälde mig till ett MTB läger på GC, kom in på läkarlinjen och avbokade.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Sa jag att jag hittade mina broddar? Hade dem på under kvällspromenaden och det kändes mycket säkrare.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

amandara wrote: 09 Dec 2024, 18:03 Jag har varit på cykelträningsläger på Gran Canaria - fantastiskt uppe bland bergen! Både uppför och utför. Har sina tjusningar. Hade velat vart där på Mountainbike - hade vart perfekt. Anmälde mig till ett MTB läger på GC, kom in på läkarlinjen och avbokade.
Ja det var mycket cyklister på de branta bergsvägarna. Såg även folk på mountainbike som cyklade i terrängen. Jag tyckte det såg väldigt jobbigt ut i värmen.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

memphis wrote: 10 Dec 2024, 18:10
amandara wrote: 09 Dec 2024, 18:03 Jag har varit på cykelträningsläger på Gran Canaria - fantastiskt uppe bland bergen! Både uppför och utför. Har sina tjusningar. Hade velat vart där på Mountainbike - hade vart perfekt. Anmälde mig till ett MTB läger på GC, kom in på läkarlinjen och avbokade.
Ja det var mycket cyklister på de branta bergsvägarna. Såg även folk på mountainbike som cyklade i terrängen. Jag tyckte det såg väldigt jobbigt ut i värmen.
När jag var yngre tålde jag värme mycket bättre och berördes aldrig av det. Det har förändrats med åldern.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Handen känns lite bättre idag. Sprickan har väl börjat läka nu när det gått 3 veckor. En benspricka läker på ca 6 veckor.
Post Reply