Slasktråden

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Fantasio
Rodiummedlem

Re: Slasktråden

Post by Fantasio »

I natt när jag var på toaletten hakade spolningen upp sig. Först spolade den som vanligt, sedan stod den och lät och drog vatten. Tryckte flera gånger på spolknappen utan att något hände. På förmiddagen vaknade jag och tänkte ringa fastighetsskötaren. Men var och pillade på spolknappen och hux flux slutade toaletten att rinna. Samma sak hände mig för ett par månader sedan o då ringde jag fastighetsskötaren. Fick ett samtal efter kanske två veckor om jag ville ha hjälp. Så dålig stil. Men nu är jag rädd för att spola.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det är sånt som händer. Om man pillar lite lossnar spolknappen.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Hade samma problem i min förra lägenhet . Skönt där jag bor nu och har en helt normal spolknapp.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag har en tvåvägs spolknapp. En för ett och en för två.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Undrar om man kan gå ner i vikt av att simma?

Jag vill bli av med fläsket. Inte nödvändigtvis bygga mera muskler då jag i grunden, under allt fett, är ganska muskulös.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

För att gå ner i vikt krävs att man förbrukar mer energi än vad man får i sig. :thumbup:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja tyvärr är det väl så. Jag äter för mycket på kvällarna. Det är det som är felet. Sen äter jag väl fel grejer också. Vitt bröd. Pasta. Sockerfri läsk. Ost. Russin. Choklad. Glass. Listan kan göras lång :?
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Fast sockerfri läsk borde vara rätt energisnål?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja eller hur! Det är därför jag köper den. Det sätter lite guldkant på tillvaron.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag äter oxå på tok för mycket, på kvällarna.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Undrar varför, man äter på kvällarna.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag tror det har med lyckohormoner att göra. Lyckohormonerna blir utlösta av att vi äter.
Post Reply