Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad tänker du på just nu?
Kräktes precis, hoppas jag fått vinterkräksjukan så jag slipper fira jul...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Vill du inte fira jul?mrsearlgray wrote: ↑21 Dec 2024, 10:33 Kräktes precis, hoppas jag fått vinterkräksjukan så jag slipper fira jul...
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Man behöver inte vara sjuk för att säga nej till saker man inte vill.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Både ja och nej, vill fira jul men inte nu när jag inte hunnit med att få saker gjort. Känner mig för trött...Zoidar wrote: ↑21 Dec 2024, 11:38Vill du inte fira jul?mrsearlgray wrote: ↑21 Dec 2024, 10:33 Kräktes precis, hoppas jag fått vinterkräksjukan så jag slipper fira jul...
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Undrar hur lång utredningen från försäkringsbolaget kommer ta? 

Jag är också sjuk nu. Inga kräkningar, men hög feber. Eventuellt har jag smittat mamma så nu kanske vi inte kan åka på julfirande. Brorsans fru är gravid och hennes mormor med man är ju äldre så de är väl i riskzon.
Har de börjat göra utredning?mrsearlgray wrote: ↑21 Dec 2024, 14:58 Undrar hur lång utredningen från försäkringsbolaget kommer ta?![]()
Den som väntar på nåt gott...Jag tror att det kan bli mycket pengar om du anses invalidiserad för livet av schizofreni. Det var ungefär samma känsla när jag fick studielån avskriva. 400 000kr i skuld bara försvann!mrsearlgray wrote: ↑21 Dec 2024, 14:58 Undrar hur lång utredningen från försäkringsbolaget kommer ta?![]()
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Nej den börjar när jag fyllt 30.Geta wrote: ↑21 Dec 2024, 15:06Har de börjat göra utredning?mrsearlgray wrote: ↑21 Dec 2024, 14:58 Undrar hur lång utredningen från försäkringsbolaget kommer ta?![]()
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jo precis. Kommer förhoppningsvis få ersättning för både medicinsk och ekonomisk invaliditet eftersom jag inte jobbat mycket och antagligen inte kommer kunna jobba heltid åtminstone.memphis wrote: ↑21 Dec 2024, 15:08Den som väntar på nåt gott...Jag tror att det kan bli mycket pengar om du anses invalidiserad för livet av schizofreni. Det var ungefär samma känsla när jag fick studielån avskriva. 400 000kr i skuld bara försvann!mrsearlgray wrote: ↑21 Dec 2024, 14:58 Undrar hur lång utredningen från försäkringsbolaget kommer ta?![]()
Undrar hur länge jag ska bo i en bastu. Nu är det ju liksom julhelg snart och då lär inte mycket hända.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Den som jobbar och blir sjuk och tillhör ett LO förbund har en försäkring AGS-försäkring genom AFA som är tänkt fylla glappet mellan sjukersättning och lön och även retroaktivt och även om du sagt upp dig pga att du var sjuk.
Om du är berättigad till ersättning och har varit i 10 år har du en nätt summa på 200.000 kr att hämta på ett bräde
Om du är berättigad till ersättning och har varit i 10 år har du en nätt summa på 200.000 kr att hämta på ett bräde
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com