Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Ingen har råd med barnen ju. Oansvarigt att behöva gå till stadsmissionen. Alla kan inte haft otur.
Om jag minns rätt så kostar det flera miljoner kronor för två barn! Samma sak när det gäller att ha bil så kostar det också flera miljoner kronor under ett liv. Vi med fjuttig sjukersättning skulle gått ännu mer under om vi hade haft barn och bil! Sen sägs det att runt 15 % kvinnor ångrar att dom fick barn i sitt liv men mörkertalet kan vara större. Min mamma har sagt att hon ångrade att hon födde mig så hon är en av dom som ångra.
Jag undra om de flesta barn är olyckshändelser. Det rimmar bra med de socioekonomiska biten, white trash. 

Minst en halv miljon människor i Sverige lever i fattigdom så det finns många White Trash! Jag ser fram emot när jag blir skuldfri någon gång nästa år - då kommer jag känna mig "rik"!
Om jag ska ha runt 20 olika abonnemang i framtiden som kostar runt 50 tusen kronor/år så måste jag vara skuldfri för att har råd med det!
Ja, vi har våra olika sätt att komma ur Svarta Hålet! Skulle jag träna som han så kan jag få hjärtinfarkt och dö. Mitt sätt att komma ur Svarta Hålet är att försöka tänka mig ur det med hjälp av psykemediciner.
Annars när det gäller tankar! Jag tycker tinnitus och röster samt andra psykiska symptom är övergrepp mot en själv. Sen har jag varit utsatt för många andra olika slags övergrepp i mitt liv som jag har skrivit tidigare här på Viska. Vad jag ville säga att har man diagnosen schizofreni med psykos som jag har så handlar en stor faktor att man har varit utsatt för övergrepp mestadels i ens liv.
Annars när det gäller tankar! Jag tycker tinnitus och röster samt andra psykiska symptom är övergrepp mot en själv. Sen har jag varit utsatt för många andra olika slags övergrepp i mitt liv som jag har skrivit tidigare här på Viska. Vad jag ville säga att har man diagnosen schizofreni med psykos som jag har så handlar en stor faktor att man har varit utsatt för övergrepp mestadels i ens liv.
Har druckit en flaska glögg idag, värmde förstås och hade glöggen i glöggskål med värmeljus!
Sen har jag läst True Crime tidningar om olika brottslingar! Läste bland annat om en seriemördare som har denna profil:

Och slog sen upp ordet autoerotiska personer vad de är för några!
Sen har jag läst True Crime tidningar om olika brottslingar! Läste bland annat om en seriemördare som har denna profil:

Och slog sen upp ordet autoerotiska personer vad de är för några!
En del föredrar onani framför sex med andra - och jag är nog mer sådan idag än när jag var yngre men det betyder inte att jag aldrig någonsin vill ha sex med andra kvinnor igen.
Jag hoppas att mitt paket kommer i morgon så jag kan lära känna Midi Controller. Midi Controller kopplar jag sen till ljudkortet och studiohögtalare som även i sin tur är kopplat till musikprogrammet Reason 13.
Så här ser musikprogrammet Reason 13 ut - som ni ser så verkar programmet avancerat vilket det är också:

Jag betalar 230 kronor/månad för att kunna ha programmet - det är det värt, särskilt när jag snart har en Midi Controller också.
Så här ser musikprogrammet Reason 13 ut - som ni ser så verkar programmet avancerat vilket det är också:

Jag betalar 230 kronor/månad för att kunna ha programmet - det är det värt, särskilt när jag snart har en Midi Controller också.
Jag kör sån här till gitarren. Kostar en del men inte abonnemang. Man kan låta som top top utrustning. De samplar dyra effekter och simulerar. Skithäftigt att det fungerar.

Ja. du är hårdrockare och jag är syntare!
Fick Midi Controller med tillbehör idag - som fick plats precis framför mina saker:

Fick Midi Controller med tillbehör idag - som fick plats precis framför mina saker: