Hur sov du inatt?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Cee
Indiummedlem

Re: Hur sov du inatt?

Post by Cee »

gott
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Hade kontakt med nattpersonalen
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Helt ok. Nästan 10h.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

yrväder wrote: 22 Dec 2024, 10:41 Dålig natt. Tog en dospåse Visiblin igår kväll och magen gick igång innan jag lade mig men det räckte inte för den gick igång på natten 2 ggr med sen nu på morgonen har den varit igång 4 ggr det var mycket som behövde ut. Tar inte Visiblin regelbundet längre utan bara ibland när det varit lite trögt på den fronten.
Sen är upp ofta 2 ggr på natten för att kissa nu var jag törstig så det blev en del Zerosaft kaffe smakar mig inte alltid på kvällen så då blir det saft.
Nu har man en tendens för det är ett symtom när man har sköra slemhinnor att man ofta behöver gå och kissa det och sveda och blir inte så mycket hjälpt av den medicin jag har men det är säkerligen ett problem jag delar med många äldre kvinnor man får leva med det som med så mycket annat det tråkiga är att det kommer redan när kroppen går in i klimakteriet hade kanske hjälpt om jag tagit östrogen i den vevan vilket jag aldrig gjorde.

Min sömn störs av kärringproblem och inte sjukdom.
Finns ett läkemedel för kvinnor i klimakteriet och Sverige var först, det är ett Svenskt preparat för kvinnor som är kroppsidentiskt med binjurebarks hormon som appliceras i slidan och en kvinna sade, som att få sexlivet tillbaka. Det verkar på slidans slemhinnor och ingen annanstans
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
yrväder
Skandiummedlem

Post by yrväder »

Jag är 60 är förbi klimakteriet och det är Ovesterin du menar det använder jag redan och nåt mirakelmedel är inte det. Du är skör det det är inte samma som att vara torr.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har sovit nån timme man vaknade tyvärr igen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Det var en utmattningsnatt igår. Jag sov 5 timmar. Nu…pigg. Kl 02 vaknade jag. Kan inte somna om.

Back to normal. Normal sömn. 4 timmar.
Målningen är själens spegel
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Lite svårt att somna igår kväll, sen sov jag lugnt och bra.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Var en svettig natt.
När jag köper en ny bäddmadrass ska jag även köpa ett tvättbart madrasskydd. Det är mera hygieniskt och bra eftersom jag svettas mycket i sömnen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Gott men somnade sent
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Ingen kvalitet i 11h.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Helt okej tror jag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Post Reply