Speltråden
Moderator: Moderator 1
Re: Speltråden
Ja just. Jag skulle dra hem en del. Ska jag våga en tusing på Newcastle? Man.U är sopor eller hur?
Jag skulle inte våga spela för mer än en hundring oavsett oddsen. Jag hoppas på seger för Newcastle och en vinst för dig.
Jag fick in Isak som förste målskytt med 4.05 i odds.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Är det inte nu man lägger på Newcastle, 1.62 odds.
United lyckas ju inte göra mål i sista två matcherna.
Newcastle ser jag inte släppt in ett mål på tre matcher.

United lyckas ju inte göra mål i sista två matcherna.
Newcastle ser jag inte släppt in ett mål på tre matcher.

Jag hann inte tusingen jag är för packad. Det blir nån 600 i vinst. Antingen Book of the dead eller roulette
Rätt färg 4 gånger eller sitta och trycka på spin? Ge pengarna till Alex sen skicka bilder på skruvtvingar till han?

- Hercules723
- Hafniummedlem
Någon jöns har vunnit 102 miljoner på V75 idag... go smällkaramell på nyår !!
Inte dåligt. Jag har bara spelat på hästar en gång.
Största spelvinsten på travet hittills. 102 mille, jo jag tackar jag! Den snubben behöver inte bekymra sig över ekonomin!Hercules723 wrote: ↑31 Dec 2024, 18:02 Någon jöns har vunnit 102 miljoner på V75 idag... go smällkaramell på nyår !!
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ja, det blev den största vinsten med råge på trav! ... Vilken känsla att håva hem det enorma beloppet på nyårsafton. Året började bra för den snubben! Man hade nog svävat på moln några år efter en sådan vinstwasp wrote: ↑07 Jan 2025, 04:29Största spelvinsten på travet hittills. 102 mille, jo jag tackar jag! Den snubben behöver inte bekymra sig över ekonomin!Hercules723 wrote: ↑31 Dec 2024, 18:02 Någon jöns har vunnit 102 miljoner på V75 idag... go smällkaramell på nyår !!

Han säger han fick blackout de två sista loppen och att det var en Harry Boy.