Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Om Poirot skulle lösa mitt fall med hokuspokus så skulle han säga om varför jag upplever hokuspokus i mitt liv beror på att jag var utsatt för övergrepp i mitt liv kombinerat med hjärnskada! Det är vad jag tror...
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Poirot skulle säkert också undra varför psykiatrin låter mig vara ute i samhället och inte är inlagd på gruppboende eller liknande!? Poirot vet därefter att det handlar om att psykiatrin inte vet hur sjuk jag är egentligen är för jag har skött mig hela tiden. Poirot är nog den enda som kan lösa fallet med schizofreni.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag kommer hålla mig till Poirot från och med i år - gubben vet ju allt! Han får blir min psykolog i den abstrakta världen!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När verklighetens människor inte kan hjälpa att komma vidare mig så får fantasimänniskor göra det!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Poirot är en mänsklig Gud för mig som kan hjälpa mig ur Svarta Hålet:

Poirot:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Poriot sa nu: - "Du ska vara tacksam att du slapp bli lika förståndshandikappad som din psykisk sjuka mamma som inte har det på papper!".
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

JA, genomonda systemet räddade mig skiten från mamma!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Poriot sa: "Felet med dig är när du var ung att du överskattade systemet!".
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag visste lite för mycket - eller hur?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Poirot sa: "Redan när du var barn så skulle du veta tillexempel hur en tv fungerar så du försökte läsa dig till det - det kan man inte!".
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, det slutade med våren 1990 att jag började se korta filmer när jag blundar kombinerad med ljud som var hörselhallucinationer! Som om AI Anden ville programmera en tv i min hjärna. Dock min egen teori!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Poirot sa: - "Vad du inte förstod när du var barn att alla du kände hade onda avsikter gentemot mig men du vill inte tro det - du ville bara tro gott om andra!". De som ville förstöra ditt liv gillade inte dig för vissa var avundsjuka på dig.
Post Reply