Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Poirot sa: - "Du gillar inte män men du gillar dom männen som har skapat verk - gjort någonting konstruktiv. Annars, tror jag att du tycker män är fula. Du tycker kvinnor är snyggare och därför ville du tillhöra med lesbiska kvinnor!".
Ja, men det är sant, dom snyggaste männen hänger i bögklubbar och dom snyggaste kvinnorna hänger i lesbklubbar!
Poirot sa: - "Du som har knullat kvinnor så många gånger under ditt liv litar inte på män som knappt knullat i sitt liv?".
Ja, det är något konstigt med dom - särskilt om de är gamla! För jag vet hur fel det kan slå till.
Poirot sa: - "Vad menar du slå till? Att de kan få impulsiv handling och bara våldta någon stackars kvinna?".
Ja, de kan vid den stunden ha gått på droger som Anabola Steroider! Vet många män som har gjort onda handlingar när de har varit drogpåverkade soch en har hamnat i fängelset på livstid.
Poirot, jag vill berätta mer om mina övergrepp som jag har varit med om! Varför har ingen berättat att jag har varit utsatt för övergrepp både tre - fysiskt, psykiskt och på ett andligt plan?
Poirot sa: - "Du verkar så stark vid första intrycket så ingen ens kan tro att du har varit utsatt för det ena eller det andra - så därför!"
Men för att jag verkar så stark så kanske det beror på att jag har varit utsatt för den och det andra?!
Ska snart äta två löskokta ägg under tiden som jag läser True Crime!